View Single Post
Old 04-19-2011, 06:07 PM   #40
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Alaska View Post
Funktioniert übrigens auch mit anderen Browsern.
Prinzipiell cool aber das Bookmarklet funktioniert bei mir zumindest im FF leider nicht mit allen Seiten. Mit dem Chrome-Plugin hatte ich da keine Probleme. Gehen bei dir auch manche Seiten nicht? SPON-Artikel bspw.?

Quote:
Originally Posted by Marc_liest View Post
Es gibt also doch noch einen Chrome-Nutzer, ich bin nicht alleine.
Na prima, jetzt sind wir nur noch zu zweit alleine.

Quote:
Originally Posted by Poppaea View Post
Ähm, das ist doch Dein Alter Ego, oder?
Nee, nee. Wenn schon, dann umgekehrt. Das würde auch die "seltsamen Stimmen" erklären, die außer mir niemand hören kann....
netseeker is offline   Reply With Quote