View Single Post
Old 04-19-2011, 09:27 AM   #25
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by samy2 View Post
Da hast du einen guten Akku, nach 14 Tagen, war ich bei 0 Strichen.. und dann kam die Meldung "Der Akku ist fast leer"... Vielleicht lese ich auch mehr, und ich stelle ihn nie aus.. sondern immer nur auf Standby...
Liest Du die vorher genannten 2 Stunden pro Tag am Stück oder mit Unterbrechungen? Nach meiner Wahrnehmung werden die Akkus schneller leer, wenn man das Gerät bspw. 4 mal pro Tag jeweils für 30min anstatt 2 Stunden am Stück benutzt.

14 Tage Akkulaufzeit mit 2 Stunden Lesen am Tag ist aber ohnehin in Ordnung wie ich finde. Versuch das mal mit einem K3 oder einem nook mit jeweils deaktiviertem wifi/3g hinzubekommen...Aussichtslos (wobei der K3 da länger als der nook durchhält)
netseeker is offline   Reply With Quote