View Single Post
Old 12-29-2010, 09:46 AM   #12
Marc_liest
Early Adopter
Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marc_liest's Avatar

Device: einige
Quote:
Originally Posted by fillg1 View Post
Trotzdem noch zwei Fragen.

Beim Laden über USB ist mir aufgefallen dass ich das Gerät nicht weiter bedienen kann, auch wenn ich es per Windows (7) ausgeworfen habe, ich muss wirklich das USB Kabel physikalisch ziehen, ist das normal ? Funktioniert der Internetbrowser nur in den USA ?
Glückwunsch zum neuen Reader.

Zu Windows 7 kann ich wenig sagen, wenn ich den Reader auf dem Mac "auswerfe" kann ich ihn nutzen.
Browsen nur nach Amazon und Wikipedia.
Marc_liest is offline   Reply With Quote