View Single Post
Old 12-25-2010, 05:50 PM   #91
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: Kindle Scribe
Quote:
Originally Posted by Passepartout View Post
Ein Teil des Bildschirms ist doch von WACOM oder?

Ich habe mir gerade ein Wacom Grafik-Tablett ersteigert, in Größe A4.
150 Euro gebraucht - Neupreis war mal mehr als das 3-fache.

Ich bin gespannt auf die ersten Fotos mit Handschrift darauf - wo liegt die Grenze des machbaren? Bei der Auflösung des E-Ink-Bildschirms?

Ich meine kann man damit auch ganz fein zeichnen? Mit meinem Tablett geht so etwas hier:
http://www.youtube.com/watch?v=W0H6bPCRHdE
Nun gut ist in Farbe...
Solche Details kann ein Wacom-Tablet. Ich hatte eingentlich mit feineren Strukturen gerechnet...
Ich frag mal nach der Auflösung des Wacomscreens
mtravellerh is offline   Reply With Quote