View Single Post
Old 12-22-2010, 05:32 PM   #834
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Alaska View Post
Ich hoffe, dieses Buch geht in der Masse der Weihnachtsgeschenke nicht unter, "Casanova: Die Geschichte meines Lebens" von brucewelch zur Verfügung gestellt.

https://www.mobileread.com/forums/sho...d.php?t=110509

Ist zwar die Übersetzung von Heinrich Conrad, der nicht das Original zur Verfügung hatte, aber wenn ich das richtig sehe, dann handelt es sich um eine ergänzte und nachträglich anhand des Originals überarbeitete Fassung!

Die neuere Übersetzung aus dem Original von Erich Loos ist noch rechtlich geschützt.

Jedenfalls ein auch technisch überaus gut gemachtes E-Book.
Schön!!!! Geht bestimmt nicht unter, wird gleich downgeloaded! Danke
ravenne is offline   Reply With Quote