View Single Post
Old 12-05-2010, 07:16 AM   #135
Svenni
Addict
Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: einige
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Linke List-Taste drücken. Da gibt's Options en masse.
Das ist mir auch klar. Nur habe ich dort auch nichts zur Ordnerverwaltung finden können.

Quote:
Originally Posted by Logseman View Post
Mit Launcher Pro kannst du nichts mit Ordnern machen, so weit ich weiss... Ordnern sind mit dem File Manager zu verwalten.
Doch, geht. Hab' schon gestern immer auf die Titelzeile des geöffneten Ordners getippt, aber wohl nie an der richtigen Stelle/in der richtigen Geschwindigkeit. Scheint Glückssache zu sein.
Svenni is offline   Reply With Quote