Thread: Pocketbook IQ?
View Single Post
Old 10-21-2010, 02:35 PM   #25
Logseman
Orisa
Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Logseman's Avatar

Device: Onyx Poke 5
Ich kann das mit meinem neuen Smartphone, Samsung Galaxy S, auch zustimmen. Es gibt Welten von Abstand zwischen die Ursprungskonfiguration und die, die von den One Click Lag Fix erstellt wird. Das Telefon reagiert so schnell wie mein PB360 mit der Ursprungskonfiguration, dennoch arbeitet es einfach doppelt oder dreimal so schnell mit dem OCLF. Und der Prozessor und RAM sind stärker als die vom Pocketbook.

Last edited by Logseman; 10-21-2010 at 02:39 PM.
Logseman is offline   Reply With Quote