View Single Post
Old 07-28-2010, 06:55 AM   #30
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: Kindle Scribe
Quote:
Originally Posted by Montyp535 View Post
hä? jetzt versteh ich grad Bahnhof... also: wenn ich einen glossy-schirm habe, melde ich mich bei Adresse 1 zwecks tausch, wenn ich ein Problem mit Sonne habe an Adresse 2. und wie ist das, wenn mein glossy ein problem mit sonne hat - dann an beide oder wie?
Ich hatte mein Gerät nach der cebit bestellt, mit 3 Jahren Garantie und wollte eigentlich tauschen lassen wegen glanz - jetzt hab ich am Ostseestrand aber festgestellt, dass er nach wenigen minuten in der Sonne ganz schön blass wird - also auch ein sonnenproblem hat.
was tu ich nun?
Nein Adresse 2 ist die richtige in dem Fall, da diejenigen, die den "Sonnenschirm" bisher noch nicht eingetauscht haben, das meistens aus spiegelnden Gründen noch nicht getan haben, à la Tapferes Schneiderlein.
mtravellerh is offline   Reply With Quote