Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > E-Books

Notices

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 09-28-2010, 09:35 PM   #16
Freeshadow
temp. out of service
Freeshadow ought to be getting tired of karma fortunes by now.Freeshadow ought to be getting tired of karma fortunes by now.Freeshadow ought to be getting tired of karma fortunes by now.Freeshadow ought to be getting tired of karma fortunes by now.Freeshadow ought to be getting tired of karma fortunes by now.Freeshadow ought to be getting tired of karma fortunes by now.Freeshadow ought to be getting tired of karma fortunes by now.Freeshadow ought to be getting tired of karma fortunes by now.Freeshadow ought to be getting tired of karma fortunes by now.Freeshadow ought to be getting tired of karma fortunes by now.Freeshadow ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: BeBook mini
Es muss nichtmal der Tod sein, manchmal reicht auch eine Herz-OP s. Rick Cook und Wizardry...
über Gezeitenwelt sag ich lieber mal garnichts.

Als Empfehlung einer guten und fertigen Serie würde ich mal Sapkowskis Witcher ans Herz legen.
Freeshadow is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2010, 03:30 AM   #17
der-Matt
Student
der-Matt will become famous soon enoughder-Matt will become famous soon enoughder-Matt will become famous soon enoughder-Matt will become famous soon enoughder-Matt will become famous soon enoughder-Matt will become famous soon enough

der-Matt's Avatar

Device: PRS-650, PRS-300
Großartige Buchserie und leider verstorbener Autor - da fällt mir prompt eins ein: Die Millenium (Trilogie).
Da sind die 3 nächsten Bücher sogar schon fast fertig, nur die Frau möchte sie nicht veröffentlichen. >8(
der-Matt is offline   Reply With Quote
Old 09-30-2010, 08:23 AM   #18
zorander
Zealot
zorander will become famous soon enoughzorander will become famous soon enoughzorander will become famous soon enoughzorander will become famous soon enoughzorander will become famous soon enoughzorander will become famous soon enough

Device: Kindle 4, Sony Reader 505 (RIP), Pocketbook 302
Ja es scheint ein Kreuz zu sein, mit den Frauen der Autoren. Ist wohl ein schweres Los, Ehefrau eines Bestseller-Autors zu sein, wenn keine nach deren Tod noch etwas mit Büchern zu tun haben will.

Wo wir schon so offtopic bei Buchempfehlungen sind: Ich möchte dem geneigten Fantasy/Horrorleser auch die Rachel Morgan Serie (Hollows) von Kim Harrison ans Herz legen. Sie hat einen wunderbaren humorvollen flüssigen Schreibstil und Band 8 kommt am 11. October. *freu* Ist zur Zeit (bis endlich die neuen Bücher von Sanderson als Ebook kommen) mein Favorit.
zorander is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump