Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Miscellaneous > Introduce Yourself

Notices

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 06-30-2011, 02:27 PM   #1
michi137
Junior Member
michi137 began at the beginning.

Device: Sony 650-PRS
Hi all und guten Abend zusammen

Ich bin Michaela, 47, und ganz frischgebackene Besitzerin meines ersten ebook-readers, in Form eines Sony PRS650.
Ich bin ein Forenmensch und hoffe nun, auf all die Fragen, die sich in nächsteer Zeit stellen werden, hier Antworten zu finden, und mich auch einfach mal austauschen zu können.

Den Reader habe ich vor allem für meine Urlaubsreisen angeschafft, weil es einfach lästig ist, immer einen halben Koffer voller Bücher mitschleppen zu müssen. Aber ich werde ihn ganz sicher auch zu Hause ausgiebig nutzen.
Ein bißchen fremd ist das ebook-lesen noch, aber ich bin zuversichtlich, dass ich mich da schnell eingewöhne.
michi137 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2011, 06:14 PM   #2
MickeyC
Grand Sorcerer
MickeyC ought to be getting tired of karma fortunes by now.MickeyC ought to be getting tired of karma fortunes by now.MickeyC ought to be getting tired of karma fortunes by now.MickeyC ought to be getting tired of karma fortunes by now.MickeyC ought to be getting tired of karma fortunes by now.MickeyC ought to be getting tired of karma fortunes by now.MickeyC ought to be getting tired of karma fortunes by now.MickeyC ought to be getting tired of karma fortunes by now.MickeyC ought to be getting tired of karma fortunes by now.MickeyC ought to be getting tired of karma fortunes by now.MickeyC ought to be getting tired of karma fortunes by now.

MickeyC's Avatar

Device: Sony PRS-505, iPhone 5, Sony T1, iPad 3
Hi Michaela and welcome to MobileRead. Glad you like your Sony. Be sure and check out our German language forum.

Hallo Michaela und herzlich willkommen bei MobileRead. Schön, dass du wie dein Sony. Seien Sie sicher und prüfen Sie unsere deutsche Sprache Forum.
MickeyC is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2011, 11:33 PM   #3
ImogenRose
PORTAL
ImogenRose ought to be getting tired of karma fortunes by now.ImogenRose ought to be getting tired of karma fortunes by now.ImogenRose ought to be getting tired of karma fortunes by now.ImogenRose ought to be getting tired of karma fortunes by now.ImogenRose ought to be getting tired of karma fortunes by now.ImogenRose ought to be getting tired of karma fortunes by now.ImogenRose ought to be getting tired of karma fortunes by now.ImogenRose ought to be getting tired of karma fortunes by now.ImogenRose ought to be getting tired of karma fortunes by now.ImogenRose ought to be getting tired of karma fortunes by now.ImogenRose ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ImogenRose's Avatar

Device: Kindle 1, Kindle 3 (3G), iPhone
Hello and welcome to MR!

Imogen
ImogenRose is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2011, 01:39 AM   #4
michi137
Junior Member
michi137 began at the beginning.

Device: Sony 650-PRS
Hi Cassidym, I did already find the German forum before I registered here.
It is easier to understand for me although I can also read an write in English
michi137 is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2011, 04:16 AM   #5
AkumaTakeshi
Lounge Lurker
AkumaTakeshi ought to be getting tired of karma fortunes by now.AkumaTakeshi ought to be getting tired of karma fortunes by now.AkumaTakeshi ought to be getting tired of karma fortunes by now.AkumaTakeshi ought to be getting tired of karma fortunes by now.AkumaTakeshi ought to be getting tired of karma fortunes by now.AkumaTakeshi ought to be getting tired of karma fortunes by now.AkumaTakeshi ought to be getting tired of karma fortunes by now.AkumaTakeshi ought to be getting tired of karma fortunes by now.AkumaTakeshi ought to be getting tired of karma fortunes by now.AkumaTakeshi ought to be getting tired of karma fortunes by now.AkumaTakeshi ought to be getting tired of karma fortunes by now.

AkumaTakeshi's Avatar

Device: Kindle 3 Wifi (Screen Broken)
Welcome to MobileRead Michaela, and happy reading
AkumaTakeshi is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2011, 10:57 AM   #6
neilmarr
neilmarr
neilmarr ought to be getting tired of karma fortunes by now.neilmarr ought to be getting tired of karma fortunes by now.neilmarr ought to be getting tired of karma fortunes by now.neilmarr ought to be getting tired of karma fortunes by now.neilmarr ought to be getting tired of karma fortunes by now.neilmarr ought to be getting tired of karma fortunes by now.neilmarr ought to be getting tired of karma fortunes by now.neilmarr ought to be getting tired of karma fortunes by now.neilmarr ought to be getting tired of karma fortunes by now.neilmarr ought to be getting tired of karma fortunes by now.neilmarr ought to be getting tired of karma fortunes by now.

neilmarr's Avatar

Device: sony
Good to have your company, Michaela. Happy Sonying and best wishes. Neil
neilmarr is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2011, 04:25 AM   #7
GeoffC
Chocolate Grasshopper ...
GeoffC ought to be getting tired of karma fortunes by now.GeoffC ought to be getting tired of karma fortunes by now.GeoffC ought to be getting tired of karma fortunes by now.GeoffC ought to be getting tired of karma fortunes by now.GeoffC ought to be getting tired of karma fortunes by now.GeoffC ought to be getting tired of karma fortunes by now.GeoffC ought to be getting tired of karma fortunes by now.GeoffC ought to be getting tired of karma fortunes by now.GeoffC ought to be getting tired of karma fortunes by now.GeoffC ought to be getting tired of karma fortunes by now.GeoffC ought to be getting tired of karma fortunes by now.

GeoffC's Avatar

Device: Cybook Gen3 , Pocketbook 302 (Black) , Nexus 10: wife has PW

May I offer you a warm welcome to Mobileread Forums, a community where you may exchange ideas and information, seek advice for those little ebook niggles, and larger ones too…. For more Social chitchat we also offer the Lounge .

Please join in and enjoy your stay .....
GeoffC is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2011, 05:56 AM   #8
Nancy Fulda
I write stories.
Nancy Fulda ought to be getting tired of karma fortunes by now.Nancy Fulda ought to be getting tired of karma fortunes by now.Nancy Fulda ought to be getting tired of karma fortunes by now.Nancy Fulda ought to be getting tired of karma fortunes by now.Nancy Fulda ought to be getting tired of karma fortunes by now.Nancy Fulda ought to be getting tired of karma fortunes by now.Nancy Fulda ought to be getting tired of karma fortunes by now.Nancy Fulda ought to be getting tired of karma fortunes by now.Nancy Fulda ought to be getting tired of karma fortunes by now.Nancy Fulda ought to be getting tired of karma fortunes by now.Nancy Fulda ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Nancy Fulda's Avatar

Device: kindle
Hallo Michaela! Ich bin Amerikanerin, wohne aber in Deutschland. Ich bin auch ganz neu hier. Hab' einen Kindle von meinem Papa zum Geburtstag bekommen. Ich find's total klasse!
Nancy Fulda is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2011, 05:00 AM   #9
beachwanderer
Wizard
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.

beachwanderer's Avatar

Device: Some
@michi137 and @Nancy Fulda:

Etwas verspätete Willkommensgrüße zu MR auch von hier!/ A somewhat belatet "welcome" to MR from here too!

Viel Spaß und frohes Lesen!

beachwanderer
beachwanderer is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump