Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum

Notices

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 05-24-2011, 04:47 AM   #1
gulu-gulu
Guru
gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.

gulu-gulu's Avatar

Device: PB302, Kindle
Rollbares E-Paper

http://www.e-ink-info.com/sony-shows...-ink-prototype
coole Sache.. damit kann man seinen Reader ja praktisch zusammenrollen wie eine Zeitung.. Ob das dann auch Fliegen-Klatschen-Tauglich ist geht aber aus dem Bericht leider nicht hervor...
gulu-gulu is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2011, 02:45 AM   #2
Gudy
Guru
Gudy ought to be getting tired of karma fortunes by now.Gudy ought to be getting tired of karma fortunes by now.Gudy ought to be getting tired of karma fortunes by now.Gudy ought to be getting tired of karma fortunes by now.Gudy ought to be getting tired of karma fortunes by now.Gudy ought to be getting tired of karma fortunes by now.Gudy ought to be getting tired of karma fortunes by now.Gudy ought to be getting tired of karma fortunes by now.Gudy ought to be getting tired of karma fortunes by now.Gudy ought to be getting tired of karma fortunes by now.Gudy ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Gudy's Avatar

Device: Pocketbook Touch Lux (623)
Hmmm, Prototypen dieser Art hatten wir ja nun schon öfter mal. Ich warte aber nun schon seit einigen Jahren auf massenmarkt-taugliche Geräte mit flexiblen Bildschirmen, doch nichts passiert.

Abgesehen davon, ich rolle weder Bücher noch Zeitungen, wieso also sollte ich meinen E-Book-Reader rollen? Das kritisch wichtige an der Geschichte ist doch wohl eher, dass ich meinen E-Book-Reader dann nicht mehr wie ein rohes Ei behandeln muss, weil ich keine Angst haben muss, dass mir der Bildschirm bricht, wenn ich ihn nur schief ansehe.
Gudy is offline   Reply With Quote

Enthusiast
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump