Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > E-Book Uploads - Patricia Clark Memorial Library > ePub Books

Notices

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 12-09-2010, 11:12 AM   #1
brucewelch
"§µ%&Þ=?!©†"
brucewelch ought to be getting tired of karma fortunes by now.brucewelch ought to be getting tired of karma fortunes by now.brucewelch ought to be getting tired of karma fortunes by now.brucewelch ought to be getting tired of karma fortunes by now.brucewelch ought to be getting tired of karma fortunes by now.brucewelch ought to be getting tired of karma fortunes by now.brucewelch ought to be getting tired of karma fortunes by now.brucewelch ought to be getting tired of karma fortunes by now.brucewelch ought to be getting tired of karma fortunes by now.brucewelch ought to be getting tired of karma fortunes by now.brucewelch ought to be getting tired of karma fortunes by now.

brucewelch's Avatar

Device: pb 611
Casanova, Giacomo - Geschichte meines Lebens [German] 9.12.2010

Casanova? Das bedarf wohl keiner weiteren Erklärungen.
Höchstens sei gesagt, dass hier sein gesamtes Memoirenwerk vorgelegt wird, das weiß Gott nicht nur aus pikanten Stellen besteht, sondern kulturgeschichtlich und literarisch von allererstem Interesse ist.
This work is in the Canadian public domain OR the copyright holder has given specific permission for distribution. It may still be under copyright in some countries. If you live outside Canada, check your country's copyright laws. If the book is under copyright in your country, do not download or redistribute this work.

To report a copyright violation you can contact us here.
Attached Files
File Type: epub Casanova, Giacomo - Geschichte meines Lebens.epub (5.36 MB, 3274 views)

Last edited by brucewelch; 12-09-2010 at 11:24 AM. Reason: datum fehlte
brucewelch is offline   Reply With Quote
Old 08-07-2012, 12:30 PM   #2
John Molenkamp
Junior Member
John Molenkamp began at the beginning.

Device: E-book Sony
Thank you for enabling me to download this book

John Molenkamp
John Molenkamp is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2013, 10:33 AM   #3
whink
Enthusiast
whink has learned how to read e-bookswhink has learned how to read e-bookswhink has learned how to read e-bookswhink has learned how to read e-bookswhink has learned how to read e-bookswhink has learned how to read e-bookswhink has learned how to read e-books

Device: Amazon Kindle
vielen dank für die enorme und tolle arbeit!

natürlich wüsste man gern, um welche ausgabe es sich hier handelt.
es gibt so zahlreiche gekürzte und zensierte ausgaben auf dem markt, dass man schon froh wäre, hier mehr zu erfahren.
whink is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2013, 01:45 AM   #4
medard
Wizard
medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.

medard's Avatar

Device: Electronic Paper
Na, da lese ich gerade in Ruhe meine Frühstückszeitung, und plötzlich lacht mir der Wagner-Tenor Jonas Kaufmann frech entgegen, und meint:

Quote:
Bevor ich mein Gehirn ab- und die Glotze anschalte, lese ich lieber, und zwar alles Mögliche durcheinander, von modernen Krimis bis zu historischen Abhandlungen. Ein Freund hat mich neulich gefragt: Hast du jemals die Memoiren Casanovas gelesen? Das ist total faszinierend! Der geht ja jeden Abend in die Oper! Erst mal habe ich einen gemischten Band, ein paar hundert Seiten querbeet gelesen, mittlerweile habe ich das gesamte Werk, das unendlich lang ist, in Angriff genommen. Wirklich faszinierend! Weil der ja alles aufschreibt, was nur gerade passiert!
Jonas Kaufmann im Gespräch: Statt zu glotzen, lese ich lieber Casanovas Memoiren.
medard is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump