Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > E-Books

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 07-13-2009, 12:03 AM   #46
Hajo
Connoisseur
Hajo has a complete set of Star Wars action figures.Hajo has a complete set of Star Wars action figures.Hajo has a complete set of Star Wars action figures.Hajo has a complete set of Star Wars action figures.
 
Hajo's Avatar
 
Posts: 72
Karma: 376
Join Date: Mar 2009
Location: Verden, Germany
Device: Nokia N81 8GB, COOL-ER
Mit LaTeX kenne ich mich aus, allerdings wäre auch das für mich erst im zweiten Schritt von Interesse. Wenn die Daten (Texte und Bilder) vorliegen, kann jeder damit machen, was er will, ob nun HTML oder LaTeX oder irgendetwas anderes. Ich würde auch nicht von den Helfern verlangen wollen, dass sie sich damit auskennen. Ich unterstelle zudem einfach mal, dass sich auch schon vor hundert Jahren Heftromane nicht gerade durch typographische Raffinesse ausgezeichnet haben.
Hajo is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 12:41 AM   #47
Targor
The cake is a lie
Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Targor's Avatar
 
Posts: 442
Karma: 354530
Join Date: May 2009
Device: PB 360
Quote:
Originally Posted by netseeker View Post
Banner Nr. 2 kommt bereits ganz gut rüber, wirkt aber ein bisschen martialisch mit den ganzen "Messern". Könntest Du das mit ein bisschen mehr Weltraum und weniger "Messern" überarbeiten?
Soll das etwa heißen, der Luftpirat und sein lenkendes Raumschiff ist nicht martialisch? Dann bin ich ich raus ... Scherz Meine Cover sind zu gruselig, meine Banner zu martialisch, wenn das so weitergeht, entdecken sie noch meine schwarze Seele


Quote:
Originally Posted by netseeker View Post
Vielen Dank, Josch. Was mit gefällt ist, dass das Logo des Luftpiraten eingebaut ist und der Name der Aktion drin ist. Könnten wir da nicht anstelle der Hefte Targors Entwurf als Hintergund verwenden und den Schriftzug "Rettet" ein wenig an die Originalschrift anpassen?
Verdammt, ich wusste ich hatte was vergessen. Da einen Schriftzug unterzubringen wird ... spannend ...

@Josch, ich schau mal, ob ich nen passenden Font habe, wenn kann ich ihn ja bereit stellen.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Versuch3.jpg
Views:	417
Size:	101.8 KB
ID:	32143  

Last edited by Targor; 07-13-2009 at 12:45 AM.
Targor is offline   Reply With Quote
Advert
Old 07-13-2009, 01:55 AM   #48
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Hajo View Post
Ich unterstelle zudem einfach mal, dass sich auch schon vor hundert Jahren Heftromane nicht gerade durch typographische Raffinesse ausgezeichnet haben.
Hehe, da könnte was dran sein.

Quote:
Originally Posted by Targor View Post
Soll das etwa heißen, der Luftpirat und sein lenkendes Raumschiff ist nicht martialisch? Dann bin ich ich raus ... Scherz Meine Cover sind zu gruselig, meine Banner zu martialisch, wenn das so weitergeht, entdecken sie noch meine schwarze Seele


Quote:
Originally Posted by Targor View Post
Verdammt, ich wusste ich hatte was vergessen. Da einen Schriftzug unterzubringen wird ... spannend ...
Das sieht doch schonmal richtig gut aus! Jetzt noch mit Joschs "Rettet den Luftpirat" zusammenbringen und dann wäre dank eurer Hilfe tatsächlich bereits ein Punkt erledigt.
netseeker is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 04:42 AM   #49
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Ich hab den Rundbrief durchgelesen und find ihn Klasse! Das hast Du richtig gut gemacht, netseeker!
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 05:27 AM   #50
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Ich hab den Rundbrief durchgelesen und find ihn Klasse! Das hast Du richtig gut gemacht, netseeker!
Danke schön.

Ich habe per PM bereits einige Anmerkungen bekommen (hauptsächlich Grammatik- und Kommafehler) und werde heute Abend die korrigierte Fassung posten. Wenn noch jemand Anmerkungen hat, dann bitte einfach eine PM an mich. Vielen Dank im Voraus an Alle, die sich die Mühe machen bzw. bereits gemacht haben.
netseeker is offline   Reply With Quote
Advert
Old 07-13-2009, 06:33 AM   #51
Josch91
Reader
Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.
 
Josch91's Avatar
 
Posts: 818
Karma: 3522
Join Date: Apr 2009
Location: Germany
Device: Kindle 4, iPad
Mir gefällt der Rundbrief auch sehr gut.

Wegen dem Banner bin ich immer noch auf der Suche nach einer passenden Schrift.
Josch91 is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 07:09 AM   #52
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Josch91 View Post
Mir gefällt der Rundbrief auch sehr gut.

Wegen dem Banner bin ich immer noch auf der Suche nach einer passenden Schrift.
Hast Du schon auf dafont oder myfont nach kostenfreien Schriften gesucht?
ravenne is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 07:16 AM   #53
Josch91
Reader
Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.
 
Josch91's Avatar
 
Posts: 818
Karma: 3522
Join Date: Apr 2009
Location: Germany
Device: Kindle 4, iPad
Ja, ich habe auch ein paar Frakturschriften gefunden. Aber so richtig passen tut keine.

Hier jetzt noch einmal ein paar meiner Versuche. So richtig zufrieden bin ich aber nicht.

Quote:
Originally Posted by Rundbrief
Hinter der Aktion Rettet den Luftpirat steht eine Gruppe von Privatpersonen, die mit
Begeisterung und Fachkenntnis im Umfeld elektronischer Lesegeräte und eBooks aktiv ist.
In unseren Reihen finden sich Scan- und OCR-Experten, Grafikprofis, Korrekturleser und
Experten im Aufbereiten von eBooks für alle denkbaren Lesegeräte.
Wir fühlen uns alle sehr geschmeichelt.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Banner2.jpg
Views:	392
Size:	109.4 KB
ID:	32144   Click image for larger version

Name:	Banner3.jpg
Views:	396
Size:	115.4 KB
ID:	32145   Click image for larger version

Name:	Banner4.jpg
Views:	392
Size:	111.1 KB
ID:	32146   Click image for larger version

Name:	Banner5.jpg
Views:	385
Size:	111.0 KB
ID:	32147   Click image for larger version

Name:	Banner.jpg
Views:	384
Size:	109.0 KB
ID:	32148  

Last edited by Josch91; 07-13-2009 at 07:35 AM.
Josch91 is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 01:03 PM   #54
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Erstmal an alle beteiligten "Scan- und OCR-Experten, Grafikprofis, Korrekturleser und Experten im Aufbereiten von eBooks für alle denkbaren Lesegeräte" vielen Dank für die reichhaltigen Korrekturvorschläge bezüglich des offenen Briefs.

Anbei die korrigierte Fassung sowie die Textvorlage für einen "Handzettel". (Vielen Dank an Eagleeye für die hervorragende Idee). Ist das inhaltlich so ok? Wenn ja, bräuchten wir dafür dann auch ein einfaches aber passendes Design sowie eine englische Übersetzung, da ich bereits festgestellt habe, dass ein Teil der Hefte auch bei Sammlern im englischsprachigen Raum vorhanden ist.

Ich würde ich mich dann im nächsten Schritt an die Erstellung der zugehörigen Webseite gemäß des noch zu findenen Designs machen und den Entwurf ebenfalls hier posten.

Bezüglich der Banner, gefällt mir bisher Banner 3 von Josch, welches die großartige "martialische" Vorlage von Targor und das Luftpiraten-Cover mit dem Namen der Aktion zusammenbringt, am besten. Lediglich die Schrift könnte noch ein wenig besser eingearbeitet sein. Targor, kannst Du Dich da nochmal dran versuchen?

Edit: Den Schreibfehler bei "Digitalisate" korrigiert...
Attached Files
File Type: pdf Flyer.pdf (40.9 KB, 402 views)
File Type: pdf Luftpirat.pdf (50.0 KB, 406 views)

Last edited by netseeker; 07-13-2009 at 01:27 PM.
netseeker is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 01:20 PM   #55
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Ich hab überlegt, ob ich nicht Deinen Text in die Nobodys von Robert Kraft (war auch eine Heftserie, die Anfang des 20.Jahrhunderts rausgekommen ist) integrieren sollte.

Vielleicht könnten wir auf die Nobody-Hefte hinweisen und sie verlinken. Das liegt zeitlich und vom Thema so nah, dass die Luftpiratensammler sicher auch Nobody gutieren könnten und sich schon mal davon überzeugen könnten, wie so was aussieht.
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 01:24 PM   #56
Eagleeye
Fanatic
Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!Eagleeye rocks like Gibraltar!
 
Eagleeye's Avatar
 
Posts: 591
Karma: 100000
Join Date: Sep 2008
Location: Halle/S.
Device: BeBook, Pocketbook 360°; Kindle 3G
Bei dem Brief ist Dir ein böser Schreibfehler passiert - und zwar an folgender Stelle auf Seite 1:

Was benötigen wir:
Digialisate


Da fehlt eindeutig ein "t" ...

Und was den Flyer angeht - wie wäre es, das endgültige Banner der neuen Homepage als eine Art Wasserzeichen in den Flyer mit einzubasteln? Oder zumindest als Kopf- und/oder Fußzeile mit einzufügen? Sozusagen als eine Art "Corporate Identity" (wenn das nicht zu hochgestochen formuliert ist)? In dem Fall könnte man das in den Brief vielleicht auch noch mit einfügen ...

Last edited by Eagleeye; 07-13-2009 at 01:29 PM.
Eagleeye is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 01:25 PM   #57
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Ich hab überlegt, ob ich nicht Deinen Text in die Nobodys von Robert Kraft (war auch eine Heftserie, die Anfang des 20.Jahrhunderts rausgekommen ist) integrieren sollte.
Das wäre echt Klasse.

Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Vielleicht könnten wir auf die Nobody-Hefte hinweisen und sie verlinken. Das liegt zeitlich und vom Thema so nah, dass die Luftpiratensammler sicher auch Nobody gutieren könnten und sich schon mal davon überzeugen könnten, wie so was aussieht.
Klar doch! Warum bin ich da nicht selber darauf gekommen. Mit den Nobody's haben wir doch von Dir bereits super Beispiele für die Aufbereitung.
netseeker is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 01:30 PM   #58
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Eagleeye View Post
Bei dem Brief ist Dir ein böser Schreibfehler passiert - und zwar an folgender Stelle auf Seite 1:
Danke. Habs korrgiert und das PDF aktualisiert.

Quote:
Originally Posted by Eagleeye View Post
Und was den Flyer angeht - wie wäre es, das endgültige Banner der neuen Homepage als eine Art Wasserzeichen in den Flyer mit einzubasteln? Oder zumindest als Kopf- und/oder Fußzeile mit einzufügen? Sozusagen als eine Art "Corporate Identity" (wenn das nicht zu hochgestochen formuliert ist)?
Hehe, genau den selben Gedanken hatte ich auch und habe schon ein wenig in die Richtung herumexperimentiert. Wasserzeichen kam nicht so gut aber Kopfzeile war nicht schlecht. Das machen wir dann mit dem endgültigen Banner.
netseeker is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 01:49 PM   #59
Josch91
Reader
Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.Josch91 can teach chickens to fly.
 
Josch91's Avatar
 
Posts: 818
Karma: 3522
Join Date: Apr 2009
Location: Germany
Device: Kindle 4, iPad
@netseeker: Meinst du dieses hier?

Ich habe mal die PSD Datei hochgeladen. Dann kann sich jeder der will ja mal dran versuchen.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Banner3.jpg
Views:	373
Size:	115.4 KB
ID:	32179  
Attached Images
File Type: psd Banner 3.psd (731.9 KB, 328 views)
Josch91 is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2009, 01:51 PM   #60
Targor
The cake is a lie
Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Targor's Avatar
 
Posts: 442
Karma: 354530
Join Date: May 2009
Device: PB 360
Quote:
Originally Posted by netseeker View Post
Bezüglich der Banner, gefällt mir bisher Banner 3 von Josch, welches die großartige "martialische" Vorlage von Targor und das Luftpiraten-Cover mit dem Namen der Aktion zusammenbringt, am besten. Lediglich die Schrift könnte noch ein wenig besser eingearbeitet sein. Targor, kannst Du Dich da nochmal dran versuchen?
Ich habe mir zuerst gedacht, ich suche einen passenden Fonts, hab' eh Unmengen (wahrscheinlich zu viele ...), dann hab' ich beschlossen, den umständlichen Weg zu gehen und ich muss sagen, ich bin mit dem Resultat ziemlich zufrieden, auch wenn's etwas Arbeit war, das "Rettet" zusammen zu kneten. Ein Schriftzug in besserer Qualität hätte das ganze erheblich vereinfacht

Schnapszahl^^
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Versuch5 Kopie.jpg
Views:	430
Size:	163.1 KB
ID:	32177   Click image for larger version

Name:	Versuch4.jpg
Views:	366
Size:	137.8 KB
ID:	32178  

Last edited by Targor; 07-13-2009 at 01:53 PM.
Targor is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Inhaltsverzeichnis unter Calibre?? - und andere Probleme bei der Ebook-Erstellung Momo_Germany Erste Hilfe 4 05-26-2009 04:38 PM
Philosophy Nietzsche, Friedrich: Der Wanderer und sein Schatten. v1 23 may 2009 german stahanovez Kindle Books 0 05-23-2009 01:38 PM
Philosophy Nietzsche, Friedrich: Der Wanderer und sein Schatten. v1.1 24 may 2009 german stahanovez ePub Books 0 05-23-2009 01:37 PM
Short Fiction Laßwitz, Kurd: Auf der Seifenblase und andere Erzählungen. german. v1. 04 mar 2009 netseeker ePub Books 0 03-04-2009 05:35 PM
Short Fiction Laßwitz, Kurd: Auf der Seifenblase und andere Erzählungen. german. v1. 04 mar 2009 netseeker Kindle Books 0 03-04-2009 05:34 PM


All times are GMT -4. The time now is 07:02 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.