Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 09-07-2010, 01:36 PM   #61
kacir
Wizard
kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
kacir's Avatar
 
Posts: 3,450
Karma: 10484861
Join Date: May 2006
Device: PocketBook 360, before it was Sony Reader, cassiopeia A-20
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
What is the FREEZE01.DAT file that I found inside archive?
kacir is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2010, 02:58 PM   #62
bcgie
Connoisseur
bcgie began at the beginning.
 
bcgie's Avatar
 
Posts: 86
Karma: 10
Join Date: Nov 2009
Location: D - St. Augustin
Device: Kindle 3, iPhone
Für das 301+ ebenfalls: Archiv ist korrupt. 2,2 MB sind auch zu klein … bitte nachreichen!
bcgie is offline   Reply With Quote
Advert
Old 09-08-2010, 05:50 AM   #63
Alaska
Leser
Alaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipediaAlaska knows more than wikipedia
 
Alaska's Avatar
 
Posts: 864
Karma: 47176
Join Date: Nov 2009
Location: Berlin, Germany
Device: Kindle Scribe
@ Forkosigan

Kann man entdeckte Fehler gleich hier melden?
Alaska is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2010, 06:00 AM   #64
Sathorien
Connoisseur
Sathorien began at the beginning.
 
Posts: 67
Karma: 10
Join Date: Apr 2010
Device: PocketBook Touch 622
D.h., der Betatest, wie er angekündigt wurde (Liste mit möglichen Fehlern abarbeiten etc.) wird noch stattfinden?

Ich habe ebenfalls ein Problem gefunden mit der obigen 15.3 Beta, und würde mich daher gerne der Frage von Alaska anschließen, wo ich das melden kann.
Sathorien is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2010, 01:53 PM   #65
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by Sathorien View Post
D.h., der Betatest, wie er angekündigt wurde (Liste mit möglichen Fehlern abarbeiten etc.) wird noch stattfinden?

Ich habe ebenfalls ein Problem gefunden mit der obigen 15.3 Beta, und würde mich daher gerne der Frage von Alaska anschließen, wo ich das melden kann.
Ja, öffentliche Betatest findet etwas später statt. Bugs kann man schon jetzt per email melden .
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Advert
Old 09-11-2010, 02:52 AM   #66
Gra666
Junior Member
Gra666 began at the beginning.
 
Posts: 6
Karma: 10
Join Date: Nov 2009
Location: Sulzbach-Rosenberg
Device: PocketBook 301+
Quote:
Originally Posted by bcgie View Post
Für das 301+ ebenfalls: Archiv ist korrupt. 2,2 MB sind auch zu klein … bitte nachreichen!
Ist das vollständige Archiv mit der 15.3 beta für das 301+ nun schon irgendwo verfügbar?

Gruß,
Christian
Gra666 is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2010, 10:05 AM   #67
JAW
Junior Member
JAW began at the beginning.
 
Posts: 7
Karma: 10
Join Date: Jun 2005
PocketBook 301+
http://pocketbook-global.com/downloa...s_ru_15_3b.zip

PocketBook 301AD ??????????????????????? Who is?
http://pocketbook-global.com/downloa...D_ru_15_3b.zip
JAW is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2010, 05:27 PM   #68
wallnuss
Connoisseur
wallnuss doesn't litterwallnuss doesn't litter
 
wallnuss's Avatar
 
Posts: 54
Karma: 120
Join Date: Mar 2010
Location: Nürnberg
Device: Pocketbook 302
Hey nachdem ich wieder aus meinem Urlaub zurück bin hätte cih acuh Interesse daran am Betatest teilzunehmen (sobald mein PB vom Service wieder da ist *gnagg*), war am Di in Nürnberg bei PB und muss schon sagen der PB iQ sieht richtig cool aus (auch wenn ich ein bisschen rechenleistung vermisse [aber was ich so Preis-Leistungs-Mäßig gehört habe macht das wieder wtt]) und auch die andere Modelle haben alle bei mir einen Will-haben-Effekt ausgelöst.

So long

wallnuss
wallnuss is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2010, 05:40 PM   #69
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by wallnuss View Post
Hey nachdem ich wieder aus meinem Urlaub zurück bin hätte cih acuh Interesse daran am Betatest teilzunehmen (sobald mein PB vom Service wieder da ist *gnagg*), war am Di in Nürnberg bei PB und muss schon sagen der PB iQ sieht richtig cool aus (auch wenn ich ein bisschen rechenleistung vermisse [aber was ich so Preis-Leistungs-Mäßig gehört habe macht das wieder wtt]) und auch die andere Modelle haben alle bei mir einen Will-haben-Effekt ausgelöst.

So long

wallnuss
Laut unseren Programmierer nächste Woche soll nächte Beta Version kommen, die Massentest tauglich sein soll.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2010, 03:27 PM   #70
wallnuss
Connoisseur
wallnuss doesn't litterwallnuss doesn't litter
 
wallnuss's Avatar
 
Posts: 54
Karma: 120
Join Date: Mar 2010
Location: Nürnberg
Device: Pocketbook 302
Ich hoffe bis dahin ist der Nürnberger Support mit meinem Gerät fertig, weißt du wie lange das normalerweise dauert ? Ich habe es letzten Dienstag vorbei gebracht und mir wurde Freitag gesagt, aber ich habe noch keine Rückmeldung erhalten.
Ich hoffe ihr schafft das bis Dienstag.

wallnuss
wallnuss is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2010, 03:59 PM   #71
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by wallnuss View Post
Ich hoffe bis dahin ist der Nürnberger Support mit meinem Gerät fertig, weißt du wie lange das normalerweise dauert ? Ich habe es letzten Dienstag vorbei gebracht und mir wurde Freitag gesagt, aber ich habe noch keine Rückmeldung erhalten.
Ich hoffe ihr schafft das bis Dienstag.

wallnuss
Sollte schon fertig sein. Bitte per Mail mit der Name auf info@pocketbook.de nachfragen.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2010, 08:44 AM   #72
TheHutt
Zealot
TheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheeseTheHutt can extract oil from cheese
 
TheHutt's Avatar
 
Posts: 135
Karma: 1200
Join Date: Jan 2010
Device: Pocketbook 360°
Wann geht's mit dem breiten Betatest eigentlich los?
TheHutt is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2010, 09:29 AM   #73
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by TheHutt View Post
Wann geht's mit dem breiten Betatest eigentlich los?
Laut heutige Anfrage bei Programmierer, nächste Woche...
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2010, 09:33 AM   #74
Fellball
Wizard
Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.
 
Fellball's Avatar
 
Posts: 1,430
Karma: 95000
Join Date: Dec 2007
Location: Germany, near Bingen/Rhein
Device: K3,K4,PB360,PB360+,PB701-IQ und noch diverse andere Lesegeräte....
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
Laut heutige Anfrage bei Programmierer, nächste Woche...
Anfang oder Ende?
Fellball is offline   Reply With Quote
Old 10-14-2010, 10:45 AM   #75
m.fokkinga
Junior Member
m.fokkinga began at the beginning.
 
Posts: 7
Karma: 10
Join Date: Sep 2010
Device: pocketbook 302
Forkosigan hat schon soviel versprochen; erst sehen, dann glauben!

Will Pocketbook seine Kunden behalten, dann muss jetzt schnell etwas geschehen!! Neue Modelle und dann die alte Kunden im Stich lassen, ist sehr schlechte Marketing.
m.fokkinga is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Testleser gesucht K-Thom E-Books 10 03-27-2010 08:19 AM
Übersetzer gesucht mtravellerh Deutsches Forum 16 12-04-2009 03:26 PM
Betatester für Unicode gesucht! mtravellerh Deutsches Forum 1 08-12-2009 01:10 PM
Seriously thoughtful Telekom Mitarbeiter gesucht! StDo Lounge 21 06-27-2009 06:22 AM
ePUB-Kontrolleur gesucht Hajo Sony Reader 5 03-18-2009 07:18 AM


All times are GMT -4. The time now is 05:18 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.