Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 11-14-2011, 11:42 AM   #1
K-Thom
The one and only
K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 3,302
Karma: 535819
Join Date: Oct 2008
Location: Berlin, Germany
Device: yup!
Ein paar Zahlen und Statistiken in meinem Blog

Seit ein paar Tagen führe ich nun endlich einen Blog, in dem ich mich vor allem auf eBooks konzentriere.

Heute habe ich eine Statistik zu den Verkäufen an Formaten und in den Shops zusammengestellt.
Als fauler Sack werde ich sie hier nicht erneut posten aber ich freue mich, wenn ihr sie in meinem Blogeintrag lesen wollt.
K-Thom is offline   Reply With Quote
Old 11-14-2011, 01:14 PM   #2
readx
Connoisseur
readx 's ceiling is 100% spider-free.readx 's ceiling is 100% spider-free.readx 's ceiling is 100% spider-free.readx 's ceiling is 100% spider-free.readx 's ceiling is 100% spider-free.readx 's ceiling is 100% spider-free.readx 's ceiling is 100% spider-free.readx 's ceiling is 100% spider-free.readx 's ceiling is 100% spider-free.readx 's ceiling is 100% spider-free.readx 's ceiling is 100% spider-free.
 
Posts: 82
Karma: 118402
Join Date: Jul 2009
Device: Cybook Gen3
Endlich mal Fakten aus Sicht eines Autors, sehr schön aufgearbeitet. Solche einigermaßen neutralen Betrachtungen hatte ich schon länger gesucht.
RSS ist aboniert.

Noch interessanter fand ich aber deinen Post "Wehe, mich kosten meine eBooks etwas!"
Hier vermisse ich nur ein paar Verweise auf "deutsch(sprachige)" Self-Publishing-Plattformen wie lulu.com, neobooks.com oder bookrix.de und was davon aus Sicht eines Autors zu halten ist und wie die Erfolgschancen sind
readx is offline   Reply With Quote
Advert
Old 11-14-2011, 05:59 PM   #3
K-Thom
The one and only
K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 3,302
Karma: 535819
Join Date: Oct 2008
Location: Berlin, Germany
Device: yup!
Danke dir.
Der Vergleich der Plattformen lohnt schon wieder einen eigenen Blogeintrag. In diesem ging es mir um anfallende Kosten.
K-Thom is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2011, 03:09 AM   #4
kbaerwald
BioReader
kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'
 
kbaerwald's Avatar
 
Posts: 292
Karma: 42568
Join Date: Apr 2009
Location: Germany
Device: Various
Schöner Blog - ich bin zwar nicht vom Fach, aber man kann ja immer noch etwas dazulernen. Ich wünsche dir viel Erfolg!

Klaus
kbaerwald is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Noch ein paar Gutscheine für Addison Wesley E-Books joblack Deutsches Forum 0 01-09-2011 05:06 PM
Neues 360 und gleich ein paar Fragen Rat PocketBook 9 08-11-2010 09:59 AM
Und noch ein neuer eReader ... SkyDream Andere Lesegeräte 0 06-29-2010 01:03 PM
Ein paar Problemchen Moredread PocketBook 20 01-06-2010 12:00 PM
iphone-User mögen es bequem und sind bereit dafür zu zahlen beachwanderer Lounge 5 04-21-2009 06:46 AM


All times are GMT -4. The time now is 07:46 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.