Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 10-17-2012, 06:39 AM   #1
beachwanderer
-
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
beachwanderer's Avatar
 
Posts: 2,602
Karma: 16748808
Join Date: Nov 2007
Location: At the Baltic Sea
Device: Some
Onyx Prototyp nun auch gefilmt: E Ink Android Smartphone

So. Auf seinen unermüdlichen Reisen durch die Welt war Nicolas Charbonnier alias Charbax in China und hat ein schönes Video eines Protoyps von Onyx International mitgebracht. Hier via www.armdevices.net (Link geändert, weil der direkte Link auf den Blogeintrag zeitweise nicht funktionierte.)

So ein Telefon nähme ich auch ohne Farbe und jegliche Videofähigkeiten:

Als Android E Ink PDA! Und natürlich als Mini eReader.

(An txtr beagle und Trekstor Pyrus Mini: Wenn so ein Ding jetzt rauskäme () währt Ihr DOA.)

Last edited by beachwanderer; 10-17-2012 at 09:43 AM.
beachwanderer is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Für Autoren & Verleger: Auszahlungen nun auch in Euro K-Thom Amazon Kindle 1 04-22-2011 06:55 AM
Nun ich auch K-Thom Apple 6 01-24-2011 10:34 AM
Smartphone vs E-Ink ? Fif23 Android Devices 23 12-10-2010 11:43 AM
Thalia bieten nun auch den PRS-600 an. Marc_liest Sony Reader 35 11-07-2009 06:17 AM
Auch ich habe nun ein Cybook gen3 rtz-13 Cybook 5 09-11-2009 11:15 AM


All times are GMT -4. The time now is 10:50 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.