Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > Andere Lesegeräte

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 01-02-2010, 04:12 PM   #16
bxx
Enthusiast
bxx began at the beginning.
 
Posts: 41
Karma: 10
Join Date: Nov 2009
Device: not yet
Durch txtr bin ich überhaupt auf ebook-Reader aufmerksam geworden - jetzt hat meine Frau ein PocketBook 360
txtr

bxx
bxx is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2010, 05:40 AM   #17
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by bxx View Post
Durch txtr bin ich überhaupt auf ebook-Reader aufmerksam geworden - jetzt hat meine Frau ein PocketBook 360
txtr

bxx
Na, das ist doch auch was. Glückwunsch an die Ehefrau zum PocketBook.
ravenne is offline   Reply With Quote
Advert
Old 01-03-2010, 08:11 AM   #18
Gra666
Junior Member
Gra666 began at the beginning.
 
Posts: 6
Karma: 10
Join Date: Nov 2009
Location: Sulzbach-Rosenberg
Device: PocketBook 301+
War bei mir das Gleiche. Durch den txtr Reader erst einmal auf das Thema gestoßen und dann mangels txtr Reader zum Pocketbook 301+ gekommen Habe den Schritt bis jetzt nicht bereut.
Gra666 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2010, 09:34 AM   #19
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Gra666 View Post
War bei mir das Gleiche. Durch den txtr Reader erst einmal auf das Thema gestoßen und dann mangels txtr Reader zum Pocketbook 301+ gekommen Habe den Schritt bis jetzt nicht bereut.
Hm, schön langsam müsste PocketBook den txtrs eigentlich Provision bezahlen.
ravenne is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2010, 09:46 AM   #20
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by ravenne View Post
Hm, schön langsam müsste PocketBook den txtrs eigentlich Provision bezahlen.


txtrs

Aber trotzdem, wünsche ich txtrs-Team viel Erfolg! Deutsche Markt ist groß genug, für viele unterschiedliche Reader!

Last edited by Forkosigan; 01-03-2010 at 09:48 AM.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Advert
Old 01-03-2010, 10:11 AM   #21
hakan42
Zealot
hakan42 is on a distinguished road
 
hakan42's Avatar
 
Posts: 136
Karma: 60
Join Date: Jul 2009
Location: Munich, Germany
Device: Nook Classic rooted; Galaxy S IV with Aldiko, other older devices
Quote:
Originally Posted by ravenne View Post
Hm, schön langsam müsste PocketBook den txtrs eigentlich Provision bezahlen.


Scho, auch wenn ich hoffe, daß der PB 302 wirklich mit WLAN kommt und nicht dort auch noch in letzter Sekunde ein txtr-manöver gezogen wird

'Tschüß,
Hakan
hakan42 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2010, 10:14 AM   #22
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by hakan42 View Post


Scho, auch wenn ich hoffe, daß der PB 302 wirklich mit WLAN kommt und nicht dort auch noch in letzter Sekunde ein txtr-manöver gezogen wird

'Tschüß,
Hakan
WLAN wird 100% dabei (die Produktion läuft schon), aber ob alle gewünschte Funktionen für WLAN bei der Verkaufsstart schon fertig werden, kann ich nicht sagen.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2010, 12:48 PM   #23
hakan42
Zealot
hakan42 is on a distinguished road
 
hakan42's Avatar
 
Posts: 136
Karma: 60
Join Date: Jul 2009
Location: Munich, Germany
Device: Nook Classic rooted; Galaxy S IV with Aldiko, other older devices
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
WLAN wird 100% dabei (die Produktion läuft schon), aber ob alle gewünschte Funktionen für WLAN bei der Verkaufsstart schon fertig werden, kann ich nicht sagen.
YESSSSSSssssss

Ich bin zufrieden wenn die Hardware vorhanden ist. Firmware kann man ja bei einem offenen Reader immer nachrüsten, aber nachträglich noch eine Handvoll Chips einlöten ist doch ein wenig schwieriger
hakan42 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2010, 01:27 PM   #24
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by hakan42 View Post
YESSSSSSssssss

Ich bin zufrieden wenn die Hardware vorhanden ist. Firmware kann man ja bei einem offenen Reader immer nachrüsten, aber nachträglich noch eine Handvoll Chips einlöten ist doch ein wenig schwieriger
Das stimmt natürlich.

Möchte aber nicht, dass jemand gleich erwartet, dass 302 über WLAN gleich bei Verkaufsstart als vollwertige Surf-Tablett genutzt werden konnte.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2010, 01:53 PM   #25
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
Das stimmt natürlich.

Möchte aber nicht, dass jemand gleich erwartet, dass 302 über WLAN gleich bei Verkaufsstart als vollwertige Surf-Tablett genutzt werden konnte.
BIsschen OT, aber einer unserer Programmierer solte mal über ein Interface zum Calibre Content Server nachdenken!
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2010, 01:56 PM   #26
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
BIsschen OT, aber einer unserer Programmierer solte mal über ein Interface zum Calibre Content Server nachdenken!
Mache lieber eine Thema im Pocketbook Forum, und erkläre es ausführlicher.
Oder ich mache gleich eine, und du schreibst es dort rein.

Last edited by Forkosigan; 01-03-2010 at 02:10 PM.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2010, 10:03 AM   #27
sylarx
Enthusiast
sylarx began at the beginning.
 
Posts: 45
Karma: 10
Join Date: Dec 2009
Device: iRiver story, Archos 5 IT 160GB
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
Das stimmt natürlich.

Möchte aber nicht, dass jemand gleich erwartet, dass 302 über WLAN gleich bei Verkaufsstart als vollwertige Surf-Tablett genutzt werden konnte.
surfen müsste ich nicht können aber wenn ich über eine Art Filemanager Zugriff per WLAN meine ebooks übertragen kann ohne den per USB anstöpseln zu müssen reicht mir das vollkommen , ich betreibe mehrere NAS Laufwerke zuhause und das ganze Haus mit 2 WLAN Repeatern abgedeckt , Handhelds Konsolen etc sind hervorragend abgedeckt jetzt fehlt nur noch ein entweder Bluetooth fähiger oder wlan fähiger Reader
sylarx is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2010, 11:48 AM   #28
Tissman
Enthusiast
Tissman began at the beginning.
 
Tissman's Avatar
 
Posts: 33
Karma: 10
Join Date: Dec 2009
Device: Pocketbook 360
Nicht schlecht. Ich bin auch durch die Enttäuschung des Nichtstarts von Txtr aufs Pocketbook gekommen und bin dafür echt dankbar und vollstens zufrieden.
Gut, dass ich nicht mehr gewartet habe...anscheinend ist das Teil ja immer nocht nicht draußen ^^....oh man
Tissman is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2010, 02:28 PM   #29
timmorn
Zealot
timmorn doesn't littertimmorn doesn't litter
 
Posts: 128
Karma: 130
Join Date: Oct 2009
Device: none
Nein, bei TXTr verbringt man seine Zeit lieber damit, sich über Amazon lustig zu machen...

http://twitter.com/_txtr
Quote:
# #Amazon launcht #AppStore für #Kindle? Mal ehrlich, Kollegen – langsam wird's albern ... http://bit.ly/91qwcq (via @textunesberlin) 3:28 AM Jan 21st from Tweetie
timmorn is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2010, 03:31 PM   #30
der-Matt
Student
der-Matt will become famous soon enoughder-Matt will become famous soon enoughder-Matt will become famous soon enoughder-Matt will become famous soon enoughder-Matt will become famous soon enoughder-Matt will become famous soon enough
 
der-Matt's Avatar
 
Posts: 323
Karma: 598
Join Date: Dec 2009
Location: Jena
Device: PRS-650, PRS-300
ja, das fand ich auch sehr unpassend, sollen sie erst mal was vernünftiges auf die beine stellen.
der-Matt is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Monkey wars AprilHare Lounge 15 10-08-2010 06:20 AM
Other Non-Fiction Freud, Sigmund: Das ICH und das ES german V1 17.01.2010 Insider ePub Books 0 01-17-2010 04:50 AM
Star Wars geeks NormHart Deals and Resources (No Self-Promotion or Affiliate Links) 1 04-08-2009 12:08 AM
The Best of all Possible Wars mtravellerh Deals and Resources (No Self-Promotion or Affiliate Links) 1 01-12-2009 12:55 PM
Carpet Wars, and Meditation book gvtexas Reading Recommendations 0 03-30-2003 02:11 AM


All times are GMT -4. The time now is 07:25 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.