Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 04-16-2013, 05:42 PM   #1
mimi1906
Junior Member
mimi1906 began at the beginning.
 
Posts: 7
Karma: 10
Join Date: Sep 2011
Device: Pocketbook Touch Lux 623
Neuer Pocketbook mit Beleuchtung?

Hallo,

ich wüsste gern, ob und wann ein neuer Pocketbook mit Beleuchtung erscheint.
Vor Monaten hatte ich eine Email an Pocketbook geschickt und dort nach gefragt und mir wurde gesagt, dass im Februar ein neuer Pocketbook auf den Markt kommt.
Vielleicht weiß hier jemand was Näheres.


Liebe Grüße

Mimi1906
mimi1906 is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2013, 06:50 AM   #2
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by mimi1906 View Post
Hallo,

ich wüsste gern, ob und wann ein neuer Pocketbook mit Beleuchtung erscheint.
Vor Monaten hatte ich eine Email an Pocketbook geschickt und dort nach gefragt und mir wurde gesagt, dass im Februar ein neuer Pocketbook auf den Markt kommt.
Vielleicht weiß hier jemand was Näheres.


Liebe Grüße

Mimi1906
Die genaue Erscheinungsdatum kann ich noch nicht nennen, die Geräte sollen aber Anfang Sommer verfügbar sein.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Advert
Old 04-17-2013, 02:10 PM   #3
troll05
Harmless idiot
troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
troll05's Avatar
 
Posts: 3,411
Karma: 2154829
Join Date: Nov 2010
Location: Zuhause
Device: PB622, Nexus7, Sony PRS 350, Tolino und nur noch wenig toter Baum:(
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
Die genaue Erscheinungsdatum kann ich noch nicht nennen, die Geräte sollen aber Anfang Sommer verfügbar sein.
Also rechtzeitig zum Weihnachtsgeschäft
troll05 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
PRS T1: Modified Reader für Fonts nutzbar mit neuer FW? ravenne Sony Reader 0 03-12-2013 03:13 PM
Neuer Kindle mit deutscher Menüführung Eagleeye Amazon Kindle 82 02-23-2012 04:26 PM
OpenOffice mit PocketBook lesen Jacques_N PocketBook 4 02-09-2011 01:36 PM
Neuer Pocketbook Ansprechspartner vitalis PocketBook 20 04-15-2010 04:58 AM
Cybook bei Golem mit neuer Firmware? mtravellerh Andere Lesegeräte 4 06-16-2009 02:52 PM


All times are GMT -4. The time now is 01:25 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.