Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 01-05-2010, 04:25 PM   #1
Ulli
(-:
Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.Ulli is no ebook tyro.
 
Ulli's Avatar
 
Posts: 667
Karma: 1310
Join Date: Nov 2009
Location: Frankonia
Device: PocketBook 360°,302
Skiff Reader mit 11,5" Display für Zeitungen und Magazine

Quote:
Skiff Reader - 11,5-Zoll-Display für Zeitungen und Magazine
Skiff Service soll auch in andere Geräte integriert werden

CES2010 Zusammen mit dem US-Mobilfunkanbieter Sprint und LG Display kündigt das New Yorker Unternehmen Skiff einen E-Reader mit 11,5-Zoll-E-Paper-Touchscreen an. Das Gerät wird eng mit einem dazu passenden Dienst von Skiff verknüpft.
Links:
http://www.skiff.com/press.html
http://www.golem.de/1001/72165.html


//
Soll wohl eins der ersten Geräten mit biegbarem Bildschirm sein
Ulli is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2010, 04:31 PM   #2
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Leider eine Duplikat-Diskussion Ulli. Da war schon jemand anderes schneller.

Bitte an der bereits bestehenden Diskussion bzgl. Skiff Reader hier teilnehmen.
netseeker is offline   Reply With Quote
Advert
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Reader mit 6 Zoll EInk Display für 169 EUR Lirumlarum Andere Lesegeräte 56 11-20-2010 09:46 AM
Hilfe! Ebook Reader gesucht: Mit Notizen, auch für Zeitungen Tebasile Erste Hilfe 40 08-29-2010 01:28 PM
Iriver und LG Display gründen Joint Venture für eBook Reader joona Deutsches Forum 3 06-28-2010 05:10 PM
Asus DR-570: E-Book-Reader mit OLED-Display und 122 Stunden Dauerbetrieb EbookHype Andere Lesegeräte 9 01-21-2010 02:34 PM
Skiff reader is largest yet with 11.5" display to debut at CES Dulin's Books News 114 01-17-2010 12:37 AM


All times are GMT -4. The time now is 11:28 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.