Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 12-08-2009, 12:29 PM   #16
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Der Techniker hat die Seite freigeschaltet, und ist zurzeit nicht zu erreichen. Einige Texte kann ich korrigieren, wie obige, auf andere habe ich kein Zugriff.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2009, 12:31 PM   #17
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by Svenni View Post
Ein Buchstabe ist Dir entwischt:



Danke!
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Advert
Old 12-08-2009, 12:31 PM   #18
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Svenni View Post
Ein Buchstabe ist Dir entwischt:



Hab ich korrigiert
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2009, 01:28 PM   #19
jojoxyz
Connoisseur
jojoxyz began at the beginning.
 
Posts: 65
Karma: 10
Join Date: Oct 2009
Device: Pocketbook 360
@Forkosigan: Hab dir de PM geschickt, da ich 2 Fehler entdeckt habe.
Falls ich übrigens irgendetwas mal Korrekturlesen soll, meld dich ruhig. Ich hatte in der Schule Deutsch-Leistungskurs und es war mein 1. Abifach.

Gruß
jojoxyz

Last edited by jojoxyz; 12-08-2009 at 01:44 PM.
jojoxyz is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2009, 03:01 PM   #20
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by jojoxyz View Post
@Forkosigan: Hab dir de PM geschickt, da ich 2 Fehler entdeckt habe.
Falls ich übrigens irgendetwas mal Korrekturlesen soll, meld dich ruhig. Ich hatte in der Schule Deutsch-Leistungskurs und es war mein 1. Abifach.

Gruß
jojoxyz
Danke!
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Advert
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
eDGe Niederländische enTourage eDGe Website - Hoffnung für diese Seite vom Teich? beachwanderer Andere Lesegeräte 13 07-08-2010 05:28 AM
die neue Seite von pocketbook.de tzenzen PocketBook 14 06-03-2010 12:31 PM
Games von der Seite Pocketbook Idler PocketBook 4 05-20-2010 04:14 AM
Pocketbook 301+: "Rückstände" der letzten Seite zu sehen Gra666 PocketBook 2 12-13-2009 08:24 AM
Spiegel Online: Deutsche Telekom considers e-News service beachwanderer News 2 08-04-2008 07:58 AM


All times are GMT -4. The time now is 03:55 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.