Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 04-12-2011, 03:55 AM   #1
Prawn
Junior Member
Prawn began at the beginning.
 
Posts: 6
Karma: 10
Join Date: Mar 2011
Device: none
Pocketbook aus China günstiger?

Finde leider keine Preise von Pocketbooks aus China. Habt ihr da was im Auge? Habe mich entschlossen mir den 902 oder 903 zuzulegen und das für Mai. Da bin ich einen Monat in China. Nur will ich mich nicht ärgern wenn ich mir ein solches Gerät hier in Deutshcland gekauft habe und in China es 50€ günstiger bekommen hätte.

lg Prawn
Prawn is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2011, 04:25 AM   #2
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by Prawn View Post
Finde leider keine Preise von Pocketbooks aus China. Habt ihr da was im Auge? Habe mich entschlossen mir den 902 oder 903 zuzulegen und das für Mai. Da bin ich einen Monat in China. Nur will ich mich nicht ärgern wenn ich mir ein solches Gerät hier in Deutshcland gekauft habe und in China es 50€ günstiger bekommen hätte.

lg Prawn
Es gibt keine Pocketbook in China zurzeit...
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Advert
Old 04-12-2011, 04:46 AM   #3
Prawn
Junior Member
Prawn began at the beginning.
 
Posts: 6
Karma: 10
Join Date: Mar 2011
Device: none
ähh *g* das erklärt natürlich alles *g*.

danke sehr
Prawn is offline   Reply With Quote
Old 05-18-2011, 06:53 AM   #4
MeesaYousa
Connoisseur
MeesaYousa began at the beginning.
 
MeesaYousa's Avatar
 
Posts: 55
Karma: 16
Join Date: Jan 2011
Device: PB903
Die werden doch da hergestellt!
MeesaYousa is offline   Reply With Quote
Old 05-18-2011, 08:52 AM   #5
gulu-gulu
Guru
gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.
 
gulu-gulu's Avatar
 
Posts: 625
Karma: 95690
Join Date: Dec 2009
Location: Irgendwo im Nirgendwo hinter Nürnberg
Device: Kindle
vielleicht fällt ja vor der Fabrik eins vom Laster.. einfach öfter mal vorbeischlendern..
gulu-gulu is offline   Reply With Quote
Advert
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
7" Geräte immer günstiger Marc_liest Android 4 12-11-2010 12:14 PM
suche Alternatives Etui für PocketBook 301 ( aus ukrainischem webshop ) rasch PocketBook 15 02-10-2010 10:24 AM
Was habt ihr günstiger bei AmazonMP3 gekauft? StDo Lounge 13 04-24-2009 05:36 PM
Interessant Ebook günstiger als Paperback mos E-Books 9 03-29-2009 02:43 PM


All times are GMT -4. The time now is 12:51 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.