Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 10-01-2013, 04:55 PM   #1
tashk
Hello, I'd like to know w
tashk juggles neatly with hedgehogs.tashk juggles neatly with hedgehogs.tashk juggles neatly with hedgehogs.tashk juggles neatly with hedgehogs.tashk juggles neatly with hedgehogs.tashk juggles neatly with hedgehogs.tashk juggles neatly with hedgehogs.tashk juggles neatly with hedgehogs.tashk juggles neatly with hedgehogs.tashk juggles neatly with hedgehogs.tashk juggles neatly with hedgehogs.
 
Posts: 22
Karma: 69062
Join Date: Mar 2012
Device: Kindle 4 NT, Paperwhite 2013
Question Pocketbook Touch Lux 623 ausprobieren?

Hallo,

ich interessiere mich fuer das o.g. Modell, konnte aber in meiner Umgebung (Karlsruhe, Deutschland) noch kein Ladengeschaeft (Mediamarkt, Saturn, Karstadt...) finden, in dem man es ausprobieren kann.

Darum denke ich darueber nach, ein Geraet online zu bestellen, wo ich es bei Nichtgefallen binnen 14 Tagen zurueckschicken koennte. Wie ist das mit Versiegelung der Verpackung o.ae.? Ist die Ruecksendung nach Oeffnen der Originalverpackung und probeweiser Nutzung erfahrungsgemaess trotzdem noch problemlos moeglich?

Falls jemand einen Tipp fuer Ladengeschaefte hat, wo es die Touch Lux normalerweise gibt, waere das natuerlich auch hilfreich.

Danke!
tashk is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2013, 05:01 PM   #2
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by tashk View Post
Hallo,

ich interessiere mich fuer das o.g. Modell, konnte aber in meiner Umgebung (Karlsruhe, Deutschland) noch kein Ladengeschaeft (Mediamarkt, Saturn, Karstadt...) finden, in dem man es ausprobieren kann.

Darum denke ich darueber nach, ein Geraet online zu bestellen, wo ich es bei Nichtgefallen binnen 14 Tagen zurueckschicken koennte. Wie ist das mit Versiegelung der Verpackung o.ae.? Ist die Ruecksendung nach Oeffnen der Originalverpackung und probeweiser Nutzung erfahrungsgemaess trotzdem noch problemlos moeglich?

Falls jemand einen Tipp fuer Ladengeschaefte hat, wo es die Touch Lux normalerweise gibt, waere das natuerlich auch hilfreich.

Danke!
In Conrad sollte Touch Lux vorrätig sein.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2013, 11:51 PM   #3
kukihn
Junior Member
kukihn has a complete set of Star Wars action figures.kukihn has a complete set of Star Wars action figures.kukihn has a complete set of Star Wars action figures.kukihn has a complete set of Star Wars action figures.
 
Posts: 8
Karma: 338
Join Date: Jun 2013
Device: PocketBook Lux
Bei Osiander sollte es die auch geben....
z.B in Pforzheim http://www.osiander.de/buchhandlunge.../pforzheim.cfm
kukihn is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Themes for PocketBook Touch Lux 623 SIRSteiner PocketBook 36 02-11-2015 05:40 PM
PocketBook Touch Lux (623) : various questions latruffe PocketBook 1 09-13-2013 05:21 PM
Pocketbook Touch Lux 623 driver enhancements punkadiddle Devices 0 09-08-2013 11:11 AM
First impressions PocketBook Touch 2 Lux 623 kacir PocketBook 32 07-28-2013 09:14 AM


All times are GMT -4. The time now is 12:39 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.