Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Forum Français > Lounge français

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 09-01-2009, 08:49 PM   #1
ficbot
Wizard
ficbot ought to be getting tired of karma fortunes by now.ficbot ought to be getting tired of karma fortunes by now.ficbot ought to be getting tired of karma fortunes by now.ficbot ought to be getting tired of karma fortunes by now.ficbot ought to be getting tired of karma fortunes by now.ficbot ought to be getting tired of karma fortunes by now.ficbot ought to be getting tired of karma fortunes by now.ficbot ought to be getting tired of karma fortunes by now.ficbot ought to be getting tired of karma fortunes by now.ficbot ought to be getting tired of karma fortunes by now.ficbot ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 2,409
Karma: 4132096
Join Date: Sep 2008
Device: Kindle Paperwhite/iOS Kindle App
Les aventures de M. le Bec

M. le Bec est un petit oiseau que j'utlitse avec mes petits étudiants. L'école commence le jeudi prochaine, et je fais des plans pour la première semaine. Il y a quelques étudiants nouvels, et aussi je veux réviser pour les autres.

Je pense qu'on va parler sur les avetures de l'été---pour les étudiants et pour M. le Bec aussi! M. le Bec aime dit les mêmes choses que les enfants dit. Par exemple, une famille à un bébé maintenant. Quand la soeur dit 'j'ai un bébé' M. le Bec va dire 'J'ai un bébé aussi!' Les enfants aimme dire 'Non!' a M. le Bec beaucoup Non, M. le Bec, tu n'a pas un bébé! Notre programme a des actions pour chaque mot (Verencat les voit chez notre meet-up!) et l'action pour 'pas' et amusant!

Je pense aussi que M. le Bec va dire les choses pas correctes au sujet de son éte. Par exemple, il va dire 'Je veux faire du ski encore un fois!' et je peux dire 'Tu ne fais pas du ski! Tu fais de camp avec moi!' et il va dire après 'Je veux visiter les montaignes!' et je peux dire 'Tu ne visites pas les montaignes!' Est-ce que tu le monde ici a des autres idées pour les choses que M. le Bec ne fait PAS cet été?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Becm.jpg
Views:	669
Size:	6.3 KB
ID:	35288  
ficbot is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Action Assolant, Alfred: Les Aventures du Capitaine Corcoran part 2 (french) v1 27 nov 2008 mtravellerh IMP Books 1 12-28-2008 12:12 PM
Action Assolant, Alfred: Les Aventures du Capitaine Corcoran part 2 (french) v1 27 nov 2008 mtravellerh Kindle Books 0 11-27-2008 03:16 AM
Action Assolant, Alfred: Les Aventures du Capitaine Corcoran part 2 (french) v1 27 nov 2008 mtravellerh BBeB/LRF Books 0 11-27-2008 03:12 AM
Humor Assolant, Alfred: Les Aventures du Capitaine Corcoran 1re partie (french) 21 nov 2008 mtravellerh IMP Books 1 11-21-2008 03:31 PM
Humor Assolant, Alfred: Les Aventures du Capitaine Corcoran 1re partie (french) 21 nov 2008 mtravellerh BBeB/LRF Books 5 11-21-2008 09:26 AM


All times are GMT -4. The time now is 06:13 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.