Register Guidelines E-Books Today's Posts Search

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 10-09-2011, 03:42 PM   #1
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Treuebonus-Aktion von Pocketbook

Für alle unsere Kunden läuft bis 31.10.2011 eine "Treuebonus-Aktion".

Bei der Bestellung direkt bei uns: www.pocketbook.de bei der Zusendung einer Kopie von einen alten Rechnung mit gekauften Pocketbook Gerät, gewähren wir ein Rabat in Höhe von 10% bei der Kauf von einen neuen Pocketbook Gerät.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 02:42 PM   #2
Schlemil
Nameless Being
 
Gild das auch für Geräte die im Sep 2011 gekauft wurden?
Gruß Schlemil
  Reply With Quote
Old 10-10-2011, 02:56 PM   #3
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by Schlemil View Post
Gild das auch für Geräte die im Sep 2011 gekauft wurden?
Gruß Schlemil
Ja natürlich...
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2011, 04:55 AM   #4
Yoths
Enthusiast
Yoths is as sexy as a twisted cruller doughtnut.Yoths is as sexy as a twisted cruller doughtnut.Yoths is as sexy as a twisted cruller doughtnut.Yoths is as sexy as a twisted cruller doughtnut.Yoths is as sexy as a twisted cruller doughtnut.Yoths is as sexy as a twisted cruller doughtnut.Yoths is as sexy as a twisted cruller doughtnut.Yoths is as sexy as a twisted cruller doughtnut.Yoths is as sexy as a twisted cruller doughtnut.Yoths is as sexy as a twisted cruller doughtnut.Yoths is as sexy as a twisted cruller doughtnut.
 
Posts: 30
Karma: 15142
Join Date: Sep 2010
Device: SONY PRS-T1
Wie wäre es mit einer "Entschädigungsaktion" für die PB302 Kunden mit 50% Rabbat? Denn damit einer von uns noch Eure Produkte kauft, müssen die Preise schon deutlich unter Sony, B&N und Amazon liegen.
Yoths is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2011, 05:09 AM   #5
kacir
Wizard
kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.kacir ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
kacir's Avatar
 
Posts: 3,450
Karma: 10484861
Join Date: May 2006
Device: PocketBook 360, before it was Sony Reader, cassiopeia A-20
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
[B]Für alle unsere Kunden läuft bis 31.10.2011 eine "Treuebonus-Aktion".
Are customers that only visit English speaking forum here on Mobileread less loyal, so they do not deserve to know about this?
PocketBook.de sells to many European contries, and has even arranged that other sellers are forbidedden to sell to Europe.

Automatically translated via translate.,google.com
-------------------------------------------------- ---
Sind die Kunden, die nur unter englischsprachigen Forum hier auf MobileRead weniger loyal, so dass sie es nicht verdient, darüber wissen?
PocketBook.de verkauft zu vielen europäischen Ländern, und hat sogar angeordnet, dass andere Verkäufer forbidedden, nach Europa zu verkaufen.
-------------------------------------------------- ----
kacir is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2011, 08:02 AM   #6
Schlemil
Nameless Being
 
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
Ja natürlich...
Ich habe meine beiden Geräte bei Pocketbook bestellt. Wobei beim IQ bzw. 602 der Originalshop wegen Wartungsarbeiten geschlossen war. Ich wurde zum 2 Shop (http://www.pocketgoods.de) geleitet und hatte meine Bestellung beim Herrn Luft aufgegeben.
Nach meiner Nachfrage wegen eines Rabattes erhielt ich folgende Antwort:
Zitat:


Hallo,
>
> dieses Rabatt wäre nur bei einer aktueller Bestellung direkt bei
> Pocketbook eventuell möglich. Wir sind nicht Pocketbook. Diese
> Werbeaktion ist meiner Meinung nach fraglich und unnötig. Wir als
> Händler arbeiten bereits fast ohne Margen und solche Aktionen führen
> nur zu Distanzierung vom Lieferanten.

Zitat Ende:

Nun frage ich mich, was stimmt denn nun eigentlich.

Gruß Schlemil
  Reply With Quote
Old 10-13-2011, 08:57 AM   #7
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by Schlemil View Post
Ich habe meine beiden Geräte bei Pocketbook bestellt. Wobei beim IQ bzw. 602 der Originalshop wegen Wartungsarbeiten geschlossen war. Ich wurde zum 2 Shop (http://www.pocketgoods.de) geleitet und hatte meine Bestellung beim Herrn Luft aufgegeben.
Nach meiner Nachfrage wegen eines Rabattes erhielt ich folgende Antwort:
Zitat:


Hallo,
>
> dieses Rabatt wäre nur bei einer aktueller Bestellung direkt bei
> Pocketbook eventuell möglich. Wir sind nicht Pocketbook. Diese
> Werbeaktion ist meiner Meinung nach fraglich und unnötig. Wir als
> Händler arbeiten bereits fast ohne Margen und solche Aktionen führen
> nur zu Distanzierung vom Lieferanten.

Zitat Ende:

Nun frage ich mich, was stimmt denn nun eigentlich.

Gruß Schlemil
Sie können Ihre Bestellung per Mail an info@pocketbook.de abgeben, bitte eine Kopie der alten Rechnung beilegen.

www.pocketbook-shop.de und www.pocketgoods.de Shops gehören nicht uns, sondern Herr Luft.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2011, 02:32 PM   #8
reymund
Evangelist
reymund actually read the MS Office License Agreement.reymund actually read the MS Office License Agreement.reymund actually read the MS Office License Agreement.reymund actually read the MS Office License Agreement.reymund actually read the MS Office License Agreement.reymund actually read the MS Office License Agreement.reymund actually read the MS Office License Agreement.reymund actually read the MS Office License Agreement.reymund actually read the MS Office License Agreement.reymund actually read the MS Office License Agreement.reymund actually read the MS Office License Agreement.
 
Posts: 485
Karma: 153494
Join Date: Mar 2010
Location: linker Niederrhein
Device: Kindle, Kindle HDX 9,7 " symco V6L
Ziemlich unfair den Händler gegenüber, ich als Händler würde Euch die Dinger um die Ohre hauen und dann die Geräte der Konkurrenz verkaufen.
reymund is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2011, 03:55 PM   #9
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by reymund View Post
Ziemlich unfair den Händler gegenüber, ich als Händler würde Euch die Dinger um die Ohre hauen und dann die Geräte der Konkurrenz verkaufen.
Die Aktion ist "begrenzt", dass fast keine "Schaden" bei der Händler entstehen können:

1. Die Aktion läuft nur bis 31.10.2011 (Der Verkauf von neuen Modellen startet aber erst in November)
2. Die Aktion wird nicht "groß" beworben, sondern wirklich nur die "Treue Kunden" davon profitieren können.
3. Um den Rabatt in Anspruch zu nehmen, muss man:
- schon ein Pocketbook Gerät besitzen
- in Pocketbook Forum mitlesen, um über die Aktion erfahren
4. Die Bestellung läuft aktuell nur per Mail, und als Beizahlmethode wird nur Vorauskasse akzeptiert.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Reply


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Pocketbook 602 - Rezension von Alex Exler TheHutt PocketBook 6 12-08-2010 05:41 PM
Release von den neuen Pocketbook Reader kakakanno PocketBook 5 09-09-2010 04:34 AM
die neue Seite von pocketbook.de tzenzen PocketBook 14 06-03-2010 12:31 PM
Games von der Seite Pocketbook Idler PocketBook 4 05-20-2010 04:14 AM
Fusion von Pocketbook und Netronix BlueMonkey PocketBook 12 01-08-2010 05:03 PM


All times are GMT -4. The time now is 04:05 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.