Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Forum Français

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 10-22-2010, 10:17 PM   #1
Logseman
Orisa
Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Logseman's Avatar
 
Posts: 1,999
Karma: 1035571
Join Date: Feb 2010
Location: Ireland
Device: Onyx Poke 5
FNACBook

Je vous demande pardon pour mon mauvais français , mais j'ai cru que ce nouvelle peut être interessant et je ne l'ai trouvée ici.

FNAC va vendre sa nouvelle liseuse pour 199€. La FNACBook va compter sur WiFi et 3G, un écran tactile SiPix et, bien sûr, le catalogue des libres de la FNAC. Elle devrait commencer à etre vendu en novembre.

Visuellement, la FNACBook est une liseuse vraiment clonée à partir de l'OYO de Thalia.de, la librairie allemande. Néanmoins, l'OYO n'a pas de 3G. Je ne crois pas qu'avoir 3G peut par il-même justifier cette difference, mais... je n'aime pas 3G, alors je ne suis pas impartial ^^




Plus d'information ici: http://www.fnac.com/Guides/High-Tech...=0&bl=HGACban1

FNAC a dit aussi qu'ils veulent aussi lancer des applications FNAC pour PC, iPad, iPhone et Android.
Logseman is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2010, 01:12 PM   #2
NiLuJe
BLAM!
NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
NiLuJe's Avatar
 
Posts: 13,477
Karma: 26012492
Join Date: Jun 2010
Location: Paris, France
Device: Kindle 2i, 3g, 4, 5w, PW, PW2, PW5; Kobo H2O, Forma, Elipsa, Sage, C2E
Magnifique la photo blindée de traces de doigts tout gras.

J'avoue ne pas comprendre l'envie d'avoir un touchscreen sur une liseuse, à part foutre un bordel monstre de traces de doigts (dans une moindre mesure que la photo, là, évidemment ^^), j'vois pas trop l'intérêt de gagner 5cm de hauteur en dégageant un clavier pour ça. :?

Et à priori, si j'ai bien compris la chose, y'aura de la 3G, en accord avec SFR, mais sans accès web, juste au magasin fnac .

Last edited by NiLuJe; 10-23-2010 at 01:14 PM.
NiLuJe is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2010, 01:31 PM   #3
Grimaud
Guru
Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.
 
Grimaud's Avatar
 
Posts: 748
Karma: 3000
Join Date: May 2009
Device: PRS-505, PRS-600, PRS-650
Sans clavier, ça tient dans une poche, avec, ça ne tient pas
Grimaud is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2010, 02:23 PM   #4
FlorenceArt
High Priestess
FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
FlorenceArt's Avatar
 
Posts: 5,761
Karma: 5042529
Join Date: Jul 2008
Location: Montreuil sous bois, France
Device: iPad Pro 9.7, iPhone 6 Plus
La photo avec les mains ressemble à un montage, non ?

Sinon c'est bien, plus on est de fous, plus on rit, et au moins celui-là on pourra aller le voir pour de vrai en magasin.

Le touchscreen, c'est surtout intéressant si on veut surligner/copier du texte, ou prendre des notes, je pense. Perso je vis très bien sans, mais si ça permet d'avoir un clavier virtuel sans réduire la taille de l'écran pourquoi pas ? Le clavier c'est quand même bien pour faire des recherches.
FlorenceArt is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2010, 02:52 PM   #5
NiLuJe
BLAM!
NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
NiLuJe's Avatar
 
Posts: 13,477
Karma: 26012492
Join Date: Jun 2010
Location: Paris, France
Device: Kindle 2i, 3g, 4, 5w, PW, PW2, PW5; Kobo H2O, Forma, Elipsa, Sage, C2E
Oué, la photo sur le site de la fnac fait un peu peur, effectivement .

Bref, ça vaudra le coup d'aller voir ça en magasin, histoire de s'faire une idée sur la chose .
Parceque, ouais, j'ai pas vraiment de soucis niveau clavier physique sur mon Kindle moi, m'enfin ^^. Après, oué, le curseur a placer en moins, pourquoi pas, mais ça me pose pas non plus des masses de soucis actuellement, surtout qu'c'est 'achement mieux sur le K3 que ça l'était sur le K2.

Reste à voir s'ils vont tenter de faire évoluer la chose au niveau des prix ou pas...

Last edited by NiLuJe; 10-23-2010 at 02:55 PM.
NiLuJe is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2010, 04:03 PM   #6
EowynCarter
Wizard
EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 4,332
Karma: 4000000
Join Date: Oct 2008
Location: Paris
Device: Cybooks; Sony PRS-T1
Quote:
Le touchscreen, c'est surtout intéressant si on veut surligner/copier du texte, ou prendre des notes, je pense. Perso je vis très bien sans, mais si ça permet d'avoir un clavier virtuel sans réduire la taille de l'écran pourquoi pas ? Le clavier c'est quand même bien pour faire des recherches.
Oui. Et la navigation dans les menus aussi.
Et l'un des truc que je trouvait agréable avec la lecture sur l'archos, c'était le changement de page avec l'écran.
EowynCarter is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2010, 08:57 AM   #7
Godzil
a pthread?? where? where?
Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.
 
Godzil's Avatar
 
Posts: 1,763
Karma: 30462
Join Date: Mar 2009
Location: Somewhere in EU
Device: Newton MessagePad 2100, and only this
En fait c'est simple, ce n'est pas le model de sagem qui copie celui de medion, mais l'inverse ^^

Du moins le hardware est le même et a été devellopé pour le model de sagem a la base. D'ailleurs, c'est simple les deux son fabriqué par le meme OEM !
Godzil is offline   Reply With Quote
Old 10-28-2010, 06:09 AM   #8
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Godzil View Post
En fait c'est simple, ce n'est pas le model de sagem qui copie celui de medion, mais l'inverse ^^

Du moins le hardware est le même et a été devellopé pour le model de sagem a la base. D'ailleurs, c'est simple les deux son fabriqué par le meme OEM !
Ouais, exactement. Il s'agit, en l'occurrence, d'un écran SiPix, mais avec beaucoup moins de contraste que celui de l'Onyx (non, je ne sais pas pourquoi cette différence).
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 10-28-2010, 07:09 AM   #9
Godzil
a pthread?? where? where?
Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.
 
Godzil's Avatar
 
Posts: 1,763
Karma: 30462
Join Date: Mar 2009
Location: Somewhere in EU
Device: Newton MessagePad 2100, and only this
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Ouais, exactement. Il s'agit, en l'occurrence, d'un écran SiPix, mais avec beaucoup moins de contraste que celui de l'Onyx (non, je ne sais pas pourquoi cette différence).
C'est bien tu n'a aucun des deux appareil dans les mains, et tu arrive a affirmer une telle chose ?

Bravo quand meme..

Sans compter que je n'ai pas parlé des écrans (qui meme si c'est vrai que c'est le meme et que c'est du Sypix 6"), mais bien du hardware, c'est a dire de l'electronique. La carte mere du Sagem et de l'Oyo sont IDENTIQUES. (le soft aussi d'ailleurs à quelques skins pres)

Quand a l'Onyx, pourquoi tu en parle ? PocketBook en a eu marre de Netronix et c'est tourné vers l'Onyx pour sortir un nouveau vaporware ?

Last edited by Godzil; 10-28-2010 at 07:19 AM.
Godzil is offline   Reply With Quote
Old 10-28-2010, 07:51 AM   #10
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Godzil View Post
C'est bien tu n'a aucun des deux appareil dans les mains, et tu arrive a affirmer une telle chose ?

Bravo quand meme..

Sans compter que je n'ai pas parlé des écrans (qui meme si c'est vrai que c'est le meme et que c'est du Sypix 6"), mais bien du hardware, c'est a dire de l'electronique. La carte mere du Sagem et de l'Oyo sont IDENTIQUES. (le soft aussi d'ailleurs à quelques skins pres)

Quand a l'Onyx, pourquoi tu en parle ? PocketBook en a eu marre de Netronix et c'est tourné vers l'Onyx pour sortir un nouveau vaporware ?
J'ai eu l'Onyx et l'Oyo entre les mains et l'écran de l'Onyx est de bien meilleure qualité que l'Oyo. Et on m'a bien confirmé que tous les deux ont un écran SiPix. J'étais seulement étonné de la différence de qualité entre les deux écrans du même producteur.Quel est ton problème, au juste? Je n'ai pas comparé avec les PocketBook du tout.

D'ailleurs, les nouveaux modèles PocketBook sont faits par Foxconn. Et sont bien solides.
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 10-28-2010, 09:25 AM   #11
Godzil
a pthread?? where? where?
Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.
 
Godzil's Avatar
 
Posts: 1,763
Karma: 30462
Join Date: Mar 2009
Location: Somewhere in EU
Device: Newton MessagePad 2100, and only this
Bref tu n'y connais rien en écran Sipix

Et bizzarement impossible de trouver un "Onyx" avec un écran Sipix, Google m'est incapable de trouver ça. Tu aurais un lien ?

Foxconn ? ce n'est pas parce qu'il fabrique pour Apple qu'ils font forcement mieux que les autres

Ce qui fait qu'il font bien pour Apple, c'est qu'Apple design tout, vraiment tout (foxconn n'est pas utilisé comme ODM/OEM) et qu'Apple investit largement dans les usines utilisé par Foxconn

Last edited by Godzil; 10-28-2010 at 09:29 AM.
Godzil is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2010, 03:53 PM   #12
Grimaud
Guru
Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.
 
Grimaud's Avatar
 
Posts: 748
Karma: 3000
Join Date: May 2009
Device: PRS-505, PRS-600, PRS-650
J'ai pu le « tester » 5 minutes dans une FNAC.

Niveau fabrication, ça semble plutôt pas mal (même si j'aurais bien aimé pouvoir plus bricoler avec, mais c'était bien attaché au support ).

Je n'ai pas pu voir comment marchait l'achat, le modèle d'exposition avait le Wi-Fi coupé. Ce qui est un poil dommage. Je n'ai pas trop fait gaffe à la qualité d'affichage, rien de particulier à signaler à ce niveau (j'ai aucune idée du type d'écran, mais je n'ai pas pu me voir dedans, une bonne chose )

L'interface à l'air des plus simples à utiliser, mais à l'occasion, faudra que je regarde si il y a une option pour la dégager en lecture de livre : elle prend une place folle en bas de l'écran (genre 2 ou 3 fois la barre de Sony ), si ce n'est pas possible, pour moi, c'est rédhibitoire. Ceci dit, elle m'a semblé réactive, sans trop d'attente après un « clic ».

Sinon, le design m'a paru trapu : la largeur est inhabituelle (pour les gros boutons qui lancent la boutique, qui ramène à la page d'accueil, qui envoie sur la bibliothèque et qui permettent d'éteindre le bestiau).

Faudra voir l'impact que ça va avoir sur d'autres constructeurs, parce qu'évident, la FNAC ne référence plus forcément leurs nouveautés (pas de PRS-650 par exemple...), et voir si avec la puissance de la FNAC, le livre électronique prend en France.

Last edited by Grimaud; 11-16-2010 at 04:00 PM.
Grimaud is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2010, 10:26 PM   #13
NiLuJe
BLAM!
NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
NiLuJe's Avatar
 
Posts: 13,477
Karma: 26012492
Join Date: Jun 2010
Location: Paris, France
Device: Kindle 2i, 3g, 4, 5w, PW, PW2, PW5; Kobo H2O, Forma, Elipsa, Sage, C2E
Ah ça y'est, c'est sorti/dispo en magasin?

Faudra qu'j'aille voir ça aussi, voire ce que ça donne c't'écran SiPix...
NiLuJe is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2010, 06:31 AM   #14
Godzil
a pthread?? where? where?
Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.
 
Godzil's Avatar
 
Posts: 1,763
Karma: 30462
Join Date: Mar 2009
Location: Somewhere in EU
Device: Newton MessagePad 2100, and only this
Quote:
Originally Posted by Grimaud View Post
J'ai pu le « tester » 5 minutes dans une FNAC.

Niveau fabrication, ça semble plutôt pas mal (même si j'aurais bien aimé pouvoir plus bricoler avec, mais c'était bien attaché au support ).

Je n'ai pas pu voir comment marchait l'achat, le modèle d'exposition avait le Wi-Fi coupé. Ce qui est un poil dommage. Je n'ai pas trop fait gaffe à la qualité d'affichage, rien de particulier à signaler à ce niveau (j'ai aucune idée du type d'écran, mais je n'ai pas pu me voir dedans, une bonne chose )

L'interface à l'air des plus simples à utiliser, mais à l'occasion, faudra que je regarde si il y a une option pour la dégager en lecture de livre : elle prend une place folle en bas de l'écran (genre 2 ou 3 fois la barre de Sony ), si ce n'est pas possible, pour moi, c'est rédhibitoire. Ceci dit, elle m'a semblé réactive, sans trop d'attente après un « clic ».

Sinon, le design m'a paru trapu : la largeur est inhabituelle (pour les gros boutons qui lancent la boutique, qui ramène à la page d'accueil, qui envoie sur la bibliothèque et qui permettent d'éteindre le bestiau).

Faudra voir l'impact que ça va avoir sur d'autres constructeurs, parce qu'évident, la FNAC ne référence plus forcément leurs nouveautés (pas de PRS-650 par exemple...), et voir si avec la puissance de la FNAC, le livre électronique prend en France.
C'est du Sipix ^^

Tu pourra tester le soft plus en détail le 20*
Godzil is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2010, 03:00 PM   #15
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by Godzil View Post
Foxconn ? ce n'est pas parce qu'il fabrique pour Apple qu'ils font forcement mieux que les autres

Ce qui fait qu'il font bien pour Apple, c'est qu'Apple design tout, vraiment tout (foxconn n'est pas utilisé comme ODM/OEM) et qu'Apple investit largement dans les usines utilisé par Foxconn
Qualité, produites par Foxconn pour nous mieux que la qualité de l'Amazon Kindle 3 ou lecteurs Sony ... Nous avons investi beaucoup d'argent dans le développement de matériel en collaboration avec Foxconn ...

En général, on peut dire que la qualité de matériel de qualité Netronix, supérieure à la moyenne, mais la qualité du matériel à une Foxconn mieux, et il peut être attribuée à la plus haute qualité possible pour le moment pour les lecteurs.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 09:40 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.