Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > E-Books > Buchclub

Notices

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 06-27-2014, 12:21 PM   #46
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marrella's Avatar

Device: Kindle PW2, Kindle KB, Kobo Mini, Sony PRS-505, iPad Mini 2
Also, bei mir kommt derzeit wohl vor allem dieses lästige "Hobby", das mich täglich 9 bis 10 Stunden kostet, dazwischen. Hab irgendwie Stress auf der Arbeit, abends nicht viel Lust, Forumsbeiträge zu schreiben, bin froh, wenn ich mich zum Lesen aufraffen kann.

Ich weiß, dass ich noch was über Night Watch schreiben muss, das ja zufällig auf meiner Challenge-Liste stand. Aber im Moment werde ich ständig von irgendwelchen Büchern von Lieblingsautoren abgelenkt (in den letzten 6 Wochen waren es gleich drei), aber das heißt nicht, dass ich aufgegeben habe.
Marrella is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2014, 06:03 AM   #47
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marrella's Avatar

Device: Kindle PW2, Kindle KB, Kobo Mini, Sony PRS-505, iPad Mini 2
So, habe meinen Artikel (#2) jetzt auch aktualisiert. (Und irgendwann sollte ich ein bisschen Gas geben beim Lesen...)
Marrella is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump