Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > Lounge

Notices

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 07-09-2014, 07:21 AM   #136
Billi
Wizard
Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.Billi ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Billi's Avatar

Device: Cybook, iRex, PB, Onyx
Quote:
Originally Posted by doubleshuffle View Post
Aus dem Guardian-Liveblog:
Quote:
It's a measure of how downright German the Germans are that Manuel Neuer and his defenders were absolutely furious with each other for allowing Brazil to score that late goal.

Ich dachte wieder einmal, wie gnädig doch Schach ist, wo man in hoffnungsloser Lage aufgeben kann und den Kelch nicht bis zum bitteren Ende leeren muss!
Billi is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2014, 12:31 PM   #137
Doitsu
Wizard
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Doitsu's Avatar

Device: Kindle 3, PW2
Game of Thrones

George R. R. Martin hat dem Schweizer Tagesanzeiger ein Interview gegeben, in dem er sich leicht verschnupft zu Fragen über seinen Gesundheitszustand geäußert hat.
Doitsu is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2014, 12:32 PM   #138
beachwanderer
Wizard
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.

beachwanderer's Avatar

Device: Some
Quote:
Originally Posted by pynch View Post
Epsom Derby? Da kenne ich mich sehr gut aus: Gewinnen wird das erste Pferd, das durch’s Ziel geht!

EDIT:
Paypaladresse für meinen Wettgewinnanteil schicke ich dir per PM.
Ist das in Ordnung, wenn dir jemand aus Nigeria den Gewinn überweist?
beachwanderer is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2014, 02:04 PM   #139
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marrella's Avatar

Device: Kindle PW2, Kindle KB, Kobo Mini, Sony PRS-505, iPad Mini 2
Quote:
Originally Posted by Doitsu View Post
George R. R. Martin hat dem Schweizer Tagesanzeiger ein Interview gegeben, in dem er sich leicht verschnupft zu Fragen über seinen Gesundheitszustand geäußert hat.
Nun ja, so wie er aussieht, muss er mit solchen Fragen rechnen... <duck & renn> Ehrlich gesagt habe ich mir selbige auch schon gestellt.
Marrella is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2014, 03:09 PM   #140
doubleshuffle
Oi, Artistic License!
doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.

doubleshuffle's Avatar

Device: Aura HD
Quote:
Originally Posted by Marrella View Post
Nun ja, so wie er aussieht, muss er mit solchen Fragen rechnen... <duck & renn> Ehrlich gesagt habe ich mir selbige auch schon gestellt.
Klar, ich auch. Fällt einem doch als erstes ein, wenn man ihn sieht und weiß, wie lang er fürs letzte Buch gebraucht hat. Zum Glück ist ja dem Interview nun zu entnehmen, dass die Serienmacher das Ende kennen. Jetzt kann er sterben, wann er möchte.

Mir geht es ja jetzt nach dem Ende von Staffel vier so, dass ich mit mir ringe, ob ich endlich den fünften Band lesen soll. Ich habe nach der ersten Staffel Band 1-4 mehr oder weniger am Stück gelesen; nun habe ich mir bei der Serie schon manchmal gewünscht, nicht schon zu wissen, wer schon alles eine lebende Leiche ist. Insofern sollte ich vielleicht doch nicht weiterlesen... Es ist so schwierig; andererseits nämlich wiederum macht es einen Heidenspaß, meine Frau, mit der ich die Serie mit Verzug dann auf deutsch schaue, damit auf die Palme zu bringen, dass ich sage: "Meine Güte, in dieser Folge waren ja mal wieder ganz schön viele, die es nicht mehr lange machen." Probleme Probleme....
doubleshuffle is offline   Reply With Quote
Old Today, 10:47 AM   #141
doubleshuffle
Oi, Artistic License!
doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.

doubleshuffle's Avatar

Device: Aura HD
Der Hoff ist an unserer Seite, und dem Hoff sein Hündchen auch. jetzt kann nichts mehr schiefgehen.

Ach so, das Ganze ist natürlich eine Parodie hierauf, was es noch etwas lustiger macht:

Last edited by doubleshuffle; Today at 11:38 AM.
doubleshuffle is offline   Reply With Quote
Old Today, 01:43 PM   #142
hamlok
Buchclub
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: kindle, tolino, sony
Ok, das war überraschenderweise ganz lustig, hatte mir schon Sorgen um dich gemacht, wer Hasselhoff-Videos schaut, mit dem kann eigentlich irgendwas nicht so ganz...

...aber nein...

...irgendwie war aber auch das Original unfreiwillig komisch, bzw eigenartig.

Last edited by hamlok; Today at 01:45 PM.
hamlok is offline   Reply With Quote
Old Today, 02:12 PM   #143
Doitsu
Wizard
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Doitsu's Avatar

Device: Kindle 3, PW2
Quote:
Originally Posted by doubleshuffle View Post
Der Hoff ist an unserer Seite, und dem Hoff sein Hündchen auch. jetzt kann nichts mehr schiefgehen.
Der Clip hat mich an eine Szene aus dem Film "Dodgeball" erinnert in der "The Hoff" den Trainer der deutschen Nationalmahnschaft spielt:

Hasselhoffs sprichwörtliche Beliebtheit in Deutschland hat ihm sogar einen Eintrag bei "TV Tropes" beschert: Germans Love David Hasselhoff
Doitsu is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 06:12 PM.

MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.