Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > Andere Lesegeräte

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 04-02-2013, 06:06 PM   #196
Fellball
Wizard
Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.
 
Fellball's Avatar
 
Posts: 1,430
Karma: 95000
Join Date: Dec 2007
Location: Germany, near Bingen/Rhein
Device: K3,K4,PB360,PB360+,PB701-IQ und noch diverse andere Lesegeräte....
Quote:
Originally Posted by ravenne View Post
Das Teil scheint ja wirklich wegzugehen wie die warmen Semmeln.
Ich mag den Tolino auch immer mehr. Das Ghosting stört mich bei weitem nicht so wie die Farbwolken vom PW.

Wenn sich jetzt noch das eine oder andere Update kommt....
Fellball is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2013, 06:19 PM   #197
troll05
Harmless idiot
troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
troll05's Avatar
 
Posts: 3,411
Karma: 2154829
Join Date: Nov 2010
Location: Zuhause
Device: PB622, Nexus7, Sony PRS 350, Tolino und nur noch wenig toter Baum:(
Zum lesen ist er wirklich fast perfekt. Ich war in den letzten zwei Wochen nur zweimal im Hauptmenü um ein neues Buch anzuwählen, habe meinen eigenen Font installiert und bin sehr zufrieden.

Nur um den "to read" stapel abzuarbeiten sind halt zu wenig Sortiermöglichkeiten vorhanden, und mehr als drei Serien mag ich deshalb nicht draufladen. Hoffentlich ist immer mindestens eine davon gut...
troll05 is offline   Reply With Quote
Advert
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Neuer Reader von Weltbild MrReset Andere Lesegeräte 5 11-04-2012 05:01 PM
E-Reader von Thalia und Weltbild Marc_liest Andere Lesegeräte 1 12-08-2011 07:24 AM
Weltbild Reader 3 - Erfahrungen & Fragen MrReset Andere Lesegeräte 2 11-09-2011 02:59 AM
Weltbild: Wir sind der größte Verkäufer von E-Readern in Deutschland K-Thom Deutsches Forum 1 09-30-2010 03:23 AM
Ebook von Hugendubel lässt sich nicht öffnen Wildfang Erste Hilfe 5 01-11-2010 03:35 AM


All times are GMT -4. The time now is 02:42 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.