Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 10-06-2012, 11:05 AM   #1
rosipo
Junior Member
rosipo began at the beginning.
 
Posts: 1
Karma: 10
Join Date: Oct 2012
Device: Pocketbook Touch 622
Pocketbook Touch 622 Apps wiederherstellen

Hallo ich habe heute mein Pocketbook Touch gekriegt und ja... Ich wollte unnötigen Zeug löschen und habe aus Versehen Applications Ordner gelöscht. Ich weiß ich bin blöd aber ich habe nicht gesehen dass ich es auch markiert wurde und habe einfach auf entfernen gedrückt. Daher meine Frage wäre: Kann ich mein Pocketbook auf Werkseinstellung zurücksetzten? Bei Benutzerhandbuch habe ich bereits nachgesehen und konnte nichts finden.
Bin sehr dankbar für eure Hilfe!
rosipo is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2012, 01:12 PM   #2
troll05
Harmless idiot
troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
troll05's Avatar
 
Posts: 3,411
Karma: 2154829
Join Date: Nov 2010
Location: Zuhause
Device: PB622, Nexus7, Sony PRS 350, Tolino und nur noch wenig toter Baum:(
Servus und wilkommen

Einstellungen -> Wartung -> Zurücksetzen auf Werkseinstellungen. Falls das nicht reichen sollte mal die FW neu flashen
troll05 is offline   Reply With Quote
Advert
Old 10-07-2012, 02:50 AM   #3
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by rosipo View Post
Hallo ich habe heute mein Pocketbook Touch gekriegt und ja... Ich wollte unnötigen Zeug löschen und habe aus Versehen Applications Ordner gelöscht. Ich weiß ich bin blöd aber ich habe nicht gesehen dass ich es auch markiert wurde und habe einfach auf entfernen gedrückt. Daher meine Frage wäre: Kann ich mein Pocketbook auf Werkseinstellung zurücksetzten? Bei Benutzerhandbuch habe ich bereits nachgesehen und konnte nichts finden.
Bin sehr dankbar für eure Hilfe!
Um Apps wiederherstellen muss man folgendes machen:
Einstellungen->Wartung->Interne Speicher formatieren.


Achtung! Dabei werden die Bücher und Wörterbücher gelöscht! Also bitte vorher sichern!

Last edited by Forkosigan; 07-10-2013 at 12:21 PM.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Pocketbook 622 / Touch - Backgammon dr_strangelove PocketBook 6 03-14-2015 02:56 PM
Theme for Pocketbook Touch 622 SIRSteiner PocketBook 26 04-16-2014 07:44 PM
Kindle Touch, Sony PRS-T1 and new Pocketbook Pro 622 Touch Raindrop Which one should I buy? 13 12-31-2012 06:22 AM
Pocketbook 622 Touch - charging pajus PocketBook 4 09-23-2012 11:44 AM
Pocketbook 622 / Touch - E-Reader dr_strangelove PocketBook 15 09-04-2012 02:50 AM


All times are GMT -4. The time now is 04:13 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.