Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Forum Français > E-Books

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 11-10-2009, 12:13 PM   #1
Godzil
a pthread?? where? where?
Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.Godzil can even cheer up an android equipped with a defective Genuine Personality Prototype.
 
Godzil's Avatar
 
Posts: 1,763
Karma: 30462
Join Date: Mar 2009
Location: Somewhere in EU
Device: Newton MessagePad 2100, and only this
[BD] [Laurent Parcelier] La malediction des sept boules vertes

Voila, je ne connaissais pas cette BD avant aujourd'hui (sisi) mais un ami m'a donné ce lien, et il semblerait que l'auteur ai donné l'autorisation de la distribuer gratuitement de maniere electronique.

Cf:

http://www.notesdevoyage.com/index.p...-boules-vertes

Malheureusement ce n'est que du PDF... Mais je me tate pour en faire une "vrai" version electronique lisible sur nos liseuses sans avoir a ce casser la tete comme on le ferrais pour du PDF ^^

Si ça interesse du monde, je n'en serais que plus motivé
Godzil is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2009, 01:15 PM   #2
choup
Connoisseur
choup began at the beginning.
 
choup's Avatar
 
Posts: 63
Karma: 10
Join Date: Apr 2009
Device: cybook
Bonsoir Godzil,
Je trouve que ta proposition est très intéressante. En tout cas si tu mets en forme un version de cette BD utilisable sur nos liseuses préférées, je serai preneuse .
En attendant de te lire
choup is offline   Reply With Quote
Advert
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Des dictionnaires, des dictionnaires... glin Lounge français 13 02-03-2011 09:54 AM
Des nouvelles de l'Orizon ? blak4dr Cybook 89 01-21-2011 03:44 PM
Des bibliothèques qui prêtent des livres numériques ? glin Lounge français 16 01-18-2011 08:36 AM
Aufladen des Kindle? K-Thom Amazon Kindle 25 11-20-2009 07:23 AM
Absturz des Readers BinTraden Sony Reader 2 01-19-2009 03:37 PM


All times are GMT -4. The time now is 03:59 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.