Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > Android

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 12-26-2010, 10:00 AM   #1
kbaerwald
BioReader
kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'
 
kbaerwald's Avatar
 
Posts: 292
Karma: 42568
Join Date: Apr 2009
Location: Germany
Device: Various
Hat schon jemand die Aldiko Premium app 2 getestet?

Ich habe gestern die neue Aldiko Premium Version 2 herunter geladen und habe Probleme damit Bücher zu importieren. Die Bücher werden erkannt, ich kann sie markieren, aber der Import endet mit der Fehlermeldung "Import nicht erfolgreich".

Das mag mit meinem Samsung Galaxy Tab zusammenhängen. Ich habe bereits ein Email an die Entwickler gesendet.

Klaus
kbaerwald is offline   Reply With Quote
Old 12-26-2010, 03:39 PM   #2
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by kbaerwald View Post
Ich habe gestern die neue Aldiko Premium Version 2 herunter geladen und habe Probleme damit Bücher zu importieren. Die Bücher werden erkannt, ich kann sie markieren, aber der Import endet mit der Fehlermeldung "Import nicht erfolgreich".

Das mag mit meinem Samsung Galaxy Tab zusammenhängen. Ich habe bereits ein Email an die Entwickler gesendet.

Klaus
Ja, getestet. Import geht über SD-Karte. Bei mir wurden auch nicht alle Books importiert (die meisten aber schon)
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Advert
Old 12-26-2010, 04:00 PM   #3
kbaerwald
BioReader
kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'
 
kbaerwald's Avatar
 
Posts: 292
Karma: 42568
Join Date: Apr 2009
Location: Germany
Device: Various
Habe gerade eine Nachricht von Aldiko erhalten: es liegt ein Problem beim Import vor, upgrade wird naechste Woche erscheinen. Werde dann mal berichten.
kbaerwald is offline   Reply With Quote
Old 02-27-2011, 05:15 PM   #4
Taoki
Zealot
Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.
 
Taoki's Avatar
 
Posts: 108
Karma: 3000
Join Date: Feb 2009
Location: Germany
Device: Booken Gen3, PRS-650, Kindle Voyage, Pocketbook InkPad Color
Was ist denn der Unterschied zwischen der kostenlosen und der Bezahlversion?
Taoki is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2011, 10:42 AM   #5
kbaerwald
BioReader
kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'kbaerwald understands when you whisper 'The dog barks at midnight.'
 
kbaerwald's Avatar
 
Posts: 292
Karma: 42568
Join Date: Apr 2009
Location: Germany
Device: Various
Quote:
Originally Posted by Taoki View Post
Was ist denn der Unterschied zwischen der kostenlosen und der Bezahlversion?
Ich weiss es nicht mehr genau, da ich ziemlich schnell auf die Bezahlversion gewechselt habe. Es hatte bei der Version 1 wohl mit Werbung o.ä. zu tun. Frag doch mal nach, es gibt einen recht ordentlichen Support http://www.aldiko.com/index.html.

Habe leider bisher nicht die Zeit zu einem Kommentar gefunden: für mich ist Aldiko der beste epub Reader im Android Bereich, nachdem die meisten Kinderkrankheiten weg sind.
kbaerwald is offline   Reply With Quote
Advert
Old 03-01-2011, 11:44 AM   #6
Fellball
Wizard
Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.Fellball knows how to set a laser printer to stun.
 
Fellball's Avatar
 
Posts: 1,430
Karma: 95000
Join Date: Dec 2007
Location: Germany, near Bingen/Rhein
Device: K3,K4,PB360,PB360+,PB701-IQ und noch diverse andere Lesegeräte....
Quote:
Originally Posted by kbaerwald View Post
Habe leider bisher nicht die Zeit zu einem Kommentar gefunden: für mich ist Aldiko der beste epub Reader im Android Bereich, nachdem die meisten Kinderkrankheiten weg sind.
Ja, da kann ich mich nur anschließen. Ich benutze Aldiko 2.0 Premium auf dem Smartphone und auf dem PocketBook IQ und bin sehr zufrieden damit.
Fellball is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2011, 01:02 PM   #7
Taoki
Zealot
Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.Taoki could sell banana peel slippers to a Deveel.
 
Taoki's Avatar
 
Posts: 108
Karma: 3000
Join Date: Feb 2009
Location: Germany
Device: Booken Gen3, PRS-650, Kindle Voyage, Pocketbook InkPad Color
@kbaerwald:
Danke für die Adresse. In den FAQ steht, die freie Version wird durch Werbung gesponsert u. die Premiumversion bekommt Updates schneller. Kein Unterschied in der Funktionalität.
Taoki is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Biete: Neuer Nook (nur einen Tag getestet) d.schaefer Deutsches Forum 1 09-16-2010 12:23 PM
Geht jemand von euch auf die CeBIT? K-Thom Deutsches Forum 19 03-07-2010 11:53 AM
Nook Hat jemand hier schon einen Nook? mos Andere Lesegeräte 5 01-26-2010 05:45 PM
Hat jemand das eBook Du stirbst nicht gelesen? mos E-Books 0 01-25-2010 03:44 PM
Schon jetzt aus UK? Kabukky Sony Reader 7 10-19-2008 11:38 AM


All times are GMT -4. The time now is 07:06 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.