Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 03-24-2010, 02:15 AM   #1
mh445
Enthusiast
mh445 began at the beginning.
 
Posts: 46
Karma: 10
Join Date: Mar 2010
Device: none
Question PocketBook 302 Displaytausch

Hallo!

Was hat es mit dem Displaytausch vom 302 auf sich, von dem ich hier immer wieder einmal lese? Ist schon abzusehen, wann es das neue Display geben wird, also ob ich mit dem Kauf evtl. noch etwas warten sollte?

Danke!
mh445 is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2010, 06:44 AM   #2
gulu-gulu
Guru
gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.
 
gulu-gulu's Avatar
 
Posts: 625
Karma: 95690
Join Date: Dec 2009
Location: Irgendwo im Nirgendwo hinter Nürnberg
Device: Kindle
Letzter Stand der Dinge war wohl, dass im April die Tausch-Aktion begonnen wird.. ob das allerdings noch aktuell ist, weiss ich auch nicht
gulu-gulu is offline   Reply With Quote
Advert
Old 03-24-2010, 07:22 AM   #3
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by gulu-gulu View Post
Letzter Stand der Dinge war wohl, dass im April die Tausch-Aktion begonnen wird.. ob das allerdings noch aktuell ist, weiss ich auch nicht
Ja doch. Kann allerdings eine Woche später werden als Mitte April.
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2010, 12:22 PM   #4
mh445
Enthusiast
mh445 began at the beginning.
 
Posts: 46
Karma: 10
Join Date: Mar 2010
Device: none
Das klingt ja gut.

Und wenn ich mir und Pocketbook die Umtauschaktion ersparen möchte, wie lange müsste ich dann warten? Sind die ersten 302 mit mattem Display dann auch schon Ende April in D verfügbar?
mh445 is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2010, 12:27 PM   #5
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by mh445 View Post
Das klingt ja gut.

Und wenn ich mir und Pocketbook die Umtauschaktion ersparen möchte, wie lange müsste ich dann warten? Sind die ersten 302 mit mattem Display dann auch schon Ende April in D verfügbar?
Ja, werden aber nicht mehr 3 Jahre Garantie haben, sondern nur normale 2 Jahre.

Die Austausch Touchscreen sollen Ende April, spätestens aber bis zum Mitte Mai verfügbar sein.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Advert
Old 03-27-2010, 04:09 AM   #6
bignes
Junior Member
bignes began at the beginning.
 
Posts: 6
Karma: 10
Join Date: Mar 2010
Device: b302
Question Display Pocketreader 302

an was werde ich denn erkennen ( in der Bezeichnung ) ob noch das alte oder schon ein mattes Display verbaut ist ?
bignes is offline   Reply With Quote
Old 03-27-2010, 04:15 AM   #7
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by bignes View Post
an was werde ich denn erkennen ( in der Bezeichnung ) ob noch das alte oder schon ein mattes Display verbaut ist ?
Wird eindeutig in der Artikelbeschreibeung stehen. Auserdem, fals beide varianten noch verfühgbar werden, wird neben der Zusatz "matt" oder "glosy" 2 bzw. 3 Jahre Garantie angegeben.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 10:16 AM   #8
bignes
Junior Member
bignes began at the beginning.
 
Posts: 6
Karma: 10
Join Date: Mar 2010
Device: b302
Nochmal Displaytausch

Hallo
Da ich Ende April in Urlaub fliege, aber nicht ohne Pocketreader, werde ich langsam unruhig.Die neuen Displays werden es bis dahin wohl nicht in den Verkauf schaffen. Alternative ist scheinbar der nachträgliche Displaytausch. Wie funktioniert das genau ? Erwerb des Gerätes (Pb 302) bei einem bestimmten Anbieter? Ist die Option Displaytausch immer enthalten, Oder muss ich das extra vereinbaren ? Ich habe leider nicht dazu gefunden..........danke
bignes is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2010, 04:28 PM   #9
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by bignes View Post
Hallo
Da ich Ende April in Urlaub fliege, aber nicht ohne Pocketreader, werde ich langsam unruhig.Die neuen Displays werden es bis dahin wohl nicht in den Verkauf schaffen. Alternative ist scheinbar der nachträgliche Displaytausch. Wie funktioniert das genau ? Erwerb des Gerätes (Pb 302) bei einem bestimmten Anbieter? Ist die Option Displaytausch immer enthalten, Oder muss ich das extra vereinbaren ? Ich habe leider nicht dazu gefunden..........danke
Bei allen PB302 wird es möglich sein, das Touchscreen in Service-zentrum kostenlos umzutauschen. Nur Versandkosten trägt der Käufer.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2010, 03:13 AM   #10
wallnuss
Connoisseur
wallnuss doesn't litterwallnuss doesn't litter
 
wallnuss's Avatar
 
Posts: 54
Karma: 120
Join Date: Mar 2010
Location: Nürnberg
Device: Pocketbook 302
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
Bei allen PB302 wird es möglich sein, das Touchscreen in Service-zentrum kostenlos umzutauschen. Nur Versandkosten trägt der Käufer.
Das Servie Zentrum ist in Nürnberg oder ? Kann an seinen pb302 auch einfach vorbei bringen ?

wallnuss
wallnuss is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2010, 03:32 AM   #11
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by wallnuss View Post
Das Servie Zentrum ist in Nürnberg oder ? Kann an seinen pb302 auch einfach vorbei bringen ?

wallnuss
Ja, natürlich.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2010, 02:52 PM   #12
gulu-gulu
Guru
gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.
 
gulu-gulu's Avatar
 
Posts: 625
Karma: 95690
Join Date: Dec 2009
Location: Irgendwo im Nirgendwo hinter Nürnberg
Device: Kindle
Nachdem ich von meinen Chef letzte Woche eine Kiste mit gebrauchten Papier-Büchern bekommen habe, wäre JETZT ein richtig guter Zeitpunkt mit dem Display-Tausch zu beginnen.. gibt es diesbezüglich schon Neuigkeiten?
gulu-gulu is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2010, 03:06 PM   #13
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by gulu-gulu View Post
Nachdem ich von meinen Chef letzte Woche eine Kiste mit gebrauchten Papier-Büchern bekommen habe, wäre JETZT ein richtig guter Zeitpunkt mit dem Display-Tausch zu beginnen.. gibt es diesbezüglich schon Neuigkeiten?
Leider noch kein konkretes Termin, soll aber in diesen Monat stattfinden.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2010, 02:25 AM   #14
gulu-gulu
Guru
gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.gulu-gulu knows how to set a laser printer to stun.
 
gulu-gulu's Avatar
 
Posts: 625
Karma: 95690
Join Date: Dec 2009
Location: Irgendwo im Nirgendwo hinter Nürnberg
Device: Kindle
alles klar.. ich habe ein Zeitfenster von 5 Büchern
gulu-gulu is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2010, 03:20 AM   #15
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by gulu-gulu View Post
alles klar.. ich habe ein Zeitfenster von 5 Büchern
Also zirka 2 Wochen?
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Pocketbook 302 remlap PocketBook 8 09-19-2010 05:27 PM
Pocketbook 302 prusaks PocketBook 9 08-10-2010 05:32 PM
Pocketbook 302 Klein Nijenhuis PocketBook 1 05-16-2010 03:58 PM
Pocketbook 302 Forkosigan PocketBook 165 02-18-2010 11:15 AM


All times are GMT -4. The time now is 01:08 PM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.