Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 07-03-2013, 11:13 AM   #1
LenaTom
Junior Member
LenaTom began at the beginning.
 
Posts: 3
Karma: 10
Join Date: Jul 2013
Device: Pocketbook Touch Lux 623
Sprachpaket deinstallieren PocketBook Touch Lux 623???

Hallo,
wie kann ich denn ein Sprachpaket deinstallieren. Hab russisch drauf und brauch es nicht.
Ich komme bis zur Auswahl des entsprechenden Pakets, kann einen Haken dahintermachen, aber wohin klicke ich dann damit es installiert wird???
Danke für einen Tipp!
LenaTom is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2013, 11:50 AM   #2
Forkosigan
Wizard
Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.Forkosigan knows who John Galt is.
 
Forkosigan's Avatar
 
Posts: 2,836
Karma: 71344
Join Date: Jun 2009
Location: Dresden
Device: Pocketbook Touch (622)
Quote:
Originally Posted by LenaTom View Post
Hallo,
wie kann ich denn ein Sprachpaket deinstallieren. Hab russisch drauf und brauch es nicht.
Ich komme bis zur Auswahl des entsprechenden Pakets, kann einen Haken dahintermachen, aber wohin klicke ich dann damit es installiert wird???
Danke für einen Tipp!
Haken machen, und aus den Menü raus gehen. Wird deinstalliert.
Forkosigan is offline   Reply With Quote
Advert
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Themes für PocketBook Touch Lux 623 SIRSteiner PocketBook 213 04-28-2018 12:08 PM
Themes for PocketBook Touch Lux 623 SIRSteiner PocketBook 36 02-11-2015 05:40 PM
First impressions PocketBook Touch 2 Lux 623 kacir PocketBook 32 07-28-2013 09:14 AM
Pocketbook Touch 623 Lux Akku Problem? N8Walker PocketBook 25 07-24-2013 10:07 AM


All times are GMT -4. The time now is 04:44 AM.


MobileRead.com is a privately owned, operated and funded community.