Register Guidelines E-Books Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   MobileRead Forums > Non-English Discussions > Deutsches Forum > PocketBook

Notices

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 02-02-2012, 06:01 AM   #1
TCK
Junior Member
TCK began at the beginning.

Device: PocketBook A 10
PocketBook A 10

Hallo,
Möchte mich Vorstellen habe Heute das PocketBook A 10 bekommen!
Hab schon ein Problem WLAN funzt nicht richtig von selber an und wider aus das ist lästig hat schon jemand eine Lösung?

Gruß
TCK
TCK is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2012, 07:34 AM   #2
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by TCK View Post
Hallo,
Möchte mich Vorstellen habe Heute das PocketBook A 10 bekommen!
Hab schon ein Problem WLAN funzt nicht richtig von selber an und wider aus das ist lästig hat schon jemand eine Lösung?

Gruß
TCK
Hallo TCK. Willkommen bei MR. Wie alle bei allen androidbetriebenen Geräten kann man auch beim A10 in den Einstellungen festlegen, wann WLan abgeschaltet wird. Diese Autoabschaltung erfolgt, um Energie zu sparen und so die Akkulaufzeit zu verlängern..
mtravellerh is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2012, 07:04 PM   #3
TCK
Junior Member
TCK began at the beginning.

Device: PocketBook A 10
Hallo,
Danke für die Antwort!
Das habe ich schon gemacht aber hat nicht gefunzt das liegt an meinen WLAN Router habe noch einen zweiten da funzt das WLAN ohne Aussetzer!

Gruß
TCK
TCK is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Forum Jump