View Single Post
Old 05-02-2014, 05:44 AM   #18
Doitsu
Grand Sorcerer
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Doitsu's Avatar
 
Posts: 5,584
Karma: 22735033
Join Date: Dec 2010
Device: Kindle PW2
Quote:
Originally Posted by fromgdr View Post
Die richtige Anzeige des Bildes funktioniert nur in Sigil und calibre. Jetzt gehts darum etwas zu zaubern, das bei den anderen Anzeigegeräten auch umflossen wird.
Ich habe mir mal das Stylesheet in Three Man in Boat angesehen und festgestellt, dass "Zelda Pinwheel" zwei aufeinander folgende <div> und konditionelle Anweisungen im CSS verwendet, um den beschreibbaren Anzeigebereich zu definieren. Da das mein CSS-Verständnis übersteigt, werde ich mal im ePub-Forum nachfragen, wie das genau funktioniert.

Quote:
Originally Posted by fromgdr View Post
PS wieso weißt du auf die Hauff-Ausgabe hin?
Weil ich nicht wusste, dass es außer der Märchenkarawane von Hauff noch ein usbekisches Märchenbuch mit demselben Titel gibt.
Doitsu is offline   Reply With Quote