View Single Post
Old 04-10-2011, 09:24 AM   #7
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Uluhara View Post
p{text-indent:1.2em;margin-left:0;line-height:1.3em;margin-right:0;text-align:justify;margin-top:0;margin-bottom:.67em;font-family:"Times New Roman",serif;font-size:100%}

daraus wird im .lrf leider nur nur ein größerer Absatz am Ende der jeweils angezeigten Seite!
Bei der Konvertierung in LRF gab es manchmal Probleme mit relativen Angaben (em, %). Probier es mal mit einer absoluten Angabe in Punkten, bspw. margin-bottom: 8pt;.

Kann aber nicht versprechen, dass dieser "Trick" noch funktioniert. Ich habe seit Ewigkeiten keine LRF's mehr mit Calibre erstellt...
netseeker is offline   Reply With Quote