View Single Post
Old 12-31-2009, 06:35 AM   #2
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by mesand View Post
Hallo mal wieder,
ich habe mir neulich ein Buch als PRC gekauft, ist ja angegeben, dass das Peoplebook das lesen kann. Leider geht es aber nicht.
Mein Reader vermutet, dass die Datei geschützt oder beschädigt ist und macht sie nicht auf.
Krieg ich das irgendwie hin oder geht es einfach tatsächlich nicht?
Wäre schön, wenn mich jemand aufklären könnte
Lg,
Melanie
Hallo Melanie

Peoplebook? Du meinst wohl PocketBook!

Dein Reader hat vermutlich Recht! Das PocketBook kann zwar sehr wohl PRCs lesen, allerdings keine geschützten! Wenn Du uns sagst, wo Du das Buch gekauft hast und mit welches Readersoftware Du liest, läßt sich das leicht herausfinden! Natürlich kann das Buch auch nur einfach beschädigt sein!
mtravellerh is offline   Reply With Quote