View Single Post
Old 09-04-2012, 03:24 AM   #6
sento
Zealot
sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 124
Karma: 1001130
Join Date: Mar 2012
Location: Germany
Device: Pocketbook Touch 622
Quote:
Originally Posted by Buecherfan View Post
Hallo Sento,

das habe ich schon gelesen und genau das hatte ich auch versucht, aber bei "Öffnen Sie im Hauptmenü den Bereich Anwendungen" bin ich dann hängengeblieben. Dort sieht man nämlich nicht die kopierte Erweiterungsdatei. Ich habe das zumindest nicht hinbekommen. Mit der Beschreibung von Aurelie hat es dann aber geklappt.
Ich habe es gerade noch einmal ausprobiert und es funktioniert. Die PBI-Datei heruntergeladen, in den Ordner Anwendungen auf den Touch kopiert und wenn ich den Touch dann vom Rechner trenne und auf Anwendungen klicke, taucht das Packet unter Anwendungen auf und ließe sich installieren.
sento is offline   Reply With Quote