View Single Post
Old 10-10-2012, 03:26 PM   #123
xendula
eBookworm
xendula ought to be getting tired of karma fortunes by now.xendula ought to be getting tired of karma fortunes by now.xendula ought to be getting tired of karma fortunes by now.xendula ought to be getting tired of karma fortunes by now.xendula ought to be getting tired of karma fortunes by now.xendula ought to be getting tired of karma fortunes by now.xendula ought to be getting tired of karma fortunes by now.xendula ought to be getting tired of karma fortunes by now.xendula ought to be getting tired of karma fortunes by now.xendula ought to be getting tired of karma fortunes by now.xendula ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
xendula's Avatar
 
Posts: 2,300
Karma: 4525746
Join Date: Aug 2005
Location: East Coast *brrrrr*
Device: Kindle 4B/K ~ Nexus 7 ~ Kindle Paperwhite 1&2 ~ iPad Air
Quote:
Originally Posted by aceflor View Post
Vielleicht habe ich einfach eine schlechtere Sicht....
Ich habe gerade gelesen, dass Du mit den 2 heute erhaltenen PW nicht glücklich bist.. Das tut mir sehr leid. Du bist sehr geduldig gewesen finde ich. Kannst Du Bilder machen von den 5 Displays ? Oder vielleicht hast Du ein Bild K4S gegen k4B, das besser ist als meine (was nicht schwierig ist) ? So können sich die Leute, die uns lesen, am besten eine Meinung bilden.
Ja, ich lade gerade meine Kamerabatterie und werd spaeter Fotos und close-ups vom Text machen, obwohl ich die farbigen Hintergruende nie gut hinbekomme.

Ein Foto von dem, der nicht mal angeht, hab ich auf amazon.com geladen als customer image.
xendula is offline   Reply With Quote