View Single Post
Old 05-04-2011, 05:28 AM   #5
beachwanderer
-
beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.beachwanderer ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
beachwanderer's Avatar
 
Posts: 2,602
Karma: 16748808
Join Date: Nov 2007
Location: At the Baltic Sea
Device: Some
Da schließe ich mich meinen Vorrednern an.

Wenn du nicht aus Gründen der Ergonomie/besonderen Lesbarkeit und Laufzeit unbedingt eInk haben willst solltest Du dich in der Welt der Android Tablets umsehen (Fehlt beim PB IQ eigentlich immer noch ADE? Hab ich nicht im Blick. Schau mal im Subforum. Wenn ja also auch den nicht.) und kannst da mit Apps vieles abdecken was bei eInk-Readern etwas bedienungsunfreundlicher bzw umständlich wäre.

Deine Liste zeigt ja, dass du dich in die Stärken und Schwächen der Geräte schon eingelesen hast.

@Marc_liest:
Quote:
Acer Iconia Tab A500 (beachtenswert)
Wäre doch preislich auch nichts, oder?
beachwanderer is offline   Reply With Quote