View Single Post
Old 05-26-2011, 12:38 PM   #8
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
hamlok's Avatar
 
Posts: 4,351
Karma: 6427165
Join Date: Nov 2009
Location: Germany
Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Ich musste nichts zusätzlich eingeben, ich habe einfach die Ebooks mit Calibre auf den Kindle und die Android-Geräte übertragen.

Ob das mit jedem Ebook funktioniert kann ich nicht sagen, ich habe meine gekauften Ebooks im Epub-Format in Mobi umgewandelt und dann übertragen.

(Die Ebooks müssen auch auf die Geräte einzeln übertragen werden, es gibt da nicht die Möglichkeit sie über Amazon herunterzuladen und es müssen genau die gleichen Dateien sein.)

Bei Apple kann ich leider nicht weiterhelfen.
hamlok is offline   Reply With Quote