Thread: Silliness Vous faites quoi, maintenant?
View Single Post
Old 07-16-2010, 11:35 AM   #17
FlorenceArt
High Priestess
FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
FlorenceArt's Avatar
 
Posts: 5,761
Karma: 5042529
Join Date: Jul 2008
Location: Montreuil sous bois, France
Device: iPad Pro 9.7, iPhone 6 Plus
Quote:
Originally Posted by Ignatz Mouse View Post
Ben... Je ferme mon cabinet de physiothérapie ( en France, kinésithérapie ) pour aller en vacances à Dinard.

Je n'ai malheureusement pas trouvé de liseuse pour ces vacances. Ce n'est que partie remise.
Je pars avec de vrais livres en vrai papier
- la vie d'un éditeur catho du 19ème siècle ( abbé Migne )
- la vie d'un journaliste du 19ème ( Paschal Grousset / André Laurie ) qui a été déporté en Nouvelle-Calédonie après la Commune
- Le livre de souvenirs d'un canadien à Paris : John Glassco

Bon courage pour ta rééducation.
Dommage, c'est plus lourd dans la valise, mais au moins ils ne vont pas tomber en panne et te laisser en rade dans une chambre d'hôtel ! Ca m'est arrivé l'année dernière et ça m'a un chouïa traumatisée Heureusement il y avait des livres à l'hôtel.
FlorenceArt is offline   Reply With Quote