View Single Post
Old 10-28-2013, 07:52 AM   #10
faltradl
Guru
faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 602
Karma: 1712372
Join Date: Feb 2013
Location: germany
Device: PocketBook Touch
Quote:
Originally Posted by Taoki View Post
Wenn die Oma mit der Technik nicht mehr umgehen kann, würde ich sie ihr nicht schenken. Ein Tablet müsste sie regelmäßig aufladen. Das kann schon ein Hindernis werden.
Das habe ich erst gestern live erlebt.

Die Betreffende ist zwar noch nicht so alt, hat sich aber nie um technische Dinge kümmern müssen. Nun ist ihr ein Handy in die Hand gedrückt worden. Und die Kurzanweisung war wohl sehr kurz ausgefallen. Halt von jemandem, der Bescheid weiß, und sich nicht vorstellen kann das andere damit Probleme haben.

Jedenfalls ernetete ich sehr erstaunte Blicke als ich nach dem Netzteil frage, weil das Handy in vermutlich einer Woche nachgeladen werden muss.
faltradl is offline   Reply With Quote