View Single Post
Old 12-14-2009, 07:22 AM   #2
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
In Zeitraum von 15.12.2009 bis 31.01.2010 ruft Pocketbook ein Wettbewerb aus: "Die Beste Videoanleitung für Pocketbook 360°"

Teilnahmebedingungen:
1. Eine Videoanleitung für Pocketbook 360° selbst aufnehmen (oder von jemanden aufnehmen lassen )
2. Diese Videoanleitung bei YouTube einstellen mit Link zum Wettbewerb-Thema.
3. Das Video (oder ein Link zum YouTube) in Wettbewerb-Thema einfügen.
4. Jedes Video wird von Forum Mitglieder mit der Sternen 1 bis 5 bewertet. (im separaten Thema)
5. Jedes Video wird von YouTube Nutzer mit der Sternen 1 bis 5 bewertet. (natürlich bei YouTube)
6. Die Durchschnittsnote im Forum zählt dreifach. (z.B. Formnote 4,5 Sterne und YouTube Note 4 Sterne, ergeben 4,375 Sternen )
7. Der Gewinner wird am 10.02.2009 20:00 ermittelt und bekommt ein Pocketbook 360° in Farbe Schwarz oder Ivory.
Tolle Idee!
mtravellerh is offline   Reply With Quote