View Single Post
Old 05-21-2013, 07:02 PM   #1
Logseman
Orisa
Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.Logseman ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Logseman's Avatar
 
Posts: 1,999
Karma: 1035571
Join Date: Feb 2010
Location: Ireland
Device: Onyx Poke 5
Rosa Luxemburgs Werken

Letzlich habe ich erfahren, dass 80% von Rosa Luxemburgs Werken keine Verbreitung ausserhalb der deutschsprächigen Raum haben. Nach meinen Klausuren will ich mich mit manchen Übersetzungen von ihren Schriften beschäftigen. Wissen Sie, ob ihre Schriften zumindest teilweise elektronisch gesammelt sind? Im Prinzip habe ich weder die Absicht noch die Mitteln, um alte Papierbücher zu jagen und nach meiner Insel sie zu schicken. Luxemburgs Tod geschah in 1919, d.h ihre Werken sollten schon gemeinfrei sein.

Ich bin im Voraus dankbar, für die Aufmerksamkeit.
Logseman is offline   Reply With Quote