View Single Post
Old 08-25-2013, 04:21 AM   #54
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
hamlok's Avatar
 
Posts: 4,356
Karma: 6427165
Join Date: Nov 2009
Location: Germany
Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Erstmal danke für die Tipps!

Der Stern der Pandora gibt es jetzt bei Audible. Das habe ich mir schon mal auf meinen Merkzettel gesetzt. Ansonsten gibt es vieles nur als englisches Ebook. Das werde ich testen, ob ich mit der Sprache zurechtkomme.

Quote:
Um den Stil mal zu testen kann ich die Leseprobe von "den Bäumen beim Wachsen zusehen" empfehlen, das gibt es auch als Audio-Book bei Audible und ist mit etwa 4 Stunden auch vertretbar kurz
Das scheint es nicht mehr zu geben, vielleicht haben sie es aus dem Programm genommen.

In der Kurzgeschichtensammlung Die Dämonenfalle ist diese Geschichte enthalten.
hamlok is offline   Reply With Quote