View Single Post
Old 11-30-2012, 10:12 AM   #81
sento
Zealot
sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 124
Karma: 1001130
Join Date: Mar 2012
Location: Germany
Device: Pocketbook Touch 622
Quote:
Originally Posted by xendula View Post
Manche Leute sehen rot und gruen mehr oder weniger intensiv, auch ohne unbedingt farbenblind zu sein. Jemand im englischen Forum hat spekuliert, ob das hier fuer die unterschiedliche Wahrnehmung derselben PWBilder verantwortlich ist. Laut englischem Artikel gibt es keine genauen Zahlen, weil ein Test aussteht. Ich sage, der Kindle PW koennte ein mobiler Testlabor dafuer sein sein!
Die Lösung des Problems ist also, dass Amazon eine Frauenquote in seinen Testlabors einführt. Sonst komme ich nie zu einem ordentlichen Kindle.
Diese Farbwolken sind meiner Meinung nach auf jedem Kindle. Ich habe drei durch und keiner war frei von ihnen. Mal mehr, mal weniger schlimm.
sento is offline   Reply With Quote