View Single Post
Old 05-03-2010, 01:27 PM   #8
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Bratzzo View Post
Hallo,

tolle Idee!

Eine Frage hätte ich zum Rätsel:

Da ich noch nicht lange hier im Forum bin, kenne ich wahrscheinlich die wenigsten Moderatoren.
Ist das hier:
https://www.mobileread.com/forums/showgroups.php
die Liste mit allen Verdächtigen, oder gibt es noch weitere, die ein Frischlihng nicht auf Anhieb erkennt?

Und zusätzlich eventuell noch, sind die Verdächtigen nur im Deutschen Teil unterwegs, oder auch im internationalen?


Bratzzo
Die Liste, die du verlinkt thast, beinhaltet auch nicht mehr aktive Moderatoren. Außerdem kommen nicht alle Moderatoren in der Geschichte vor. Jeder der Verdächtigen wird im Laufe der Story aber eingehend beleuchtet, keine Sorge.
ravenne is offline   Reply With Quote