View Single Post
Old 12-08-2013, 04:32 AM   #34
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Marrella's Avatar
 
Posts: 2,831
Karma: 3229927
Join Date: May 2012
Location: Germany
Device: Kindle, Pocket Book, Kobo, Sony
Ich war und bin leider unzufrieden mit der Wahl. Mr. Poe hätte aus dem Kapitel, als Arthur eingesperrt war, eine Kurzgeschichte machen sollen, das wäre gut geworden. Ich bin inzwischen bei Kapitel 15 angekommen, und es wird einfach nicht spannender.

14 habe ich nicht gehört, sondern wieder gelesen, da das Hörbuch von Librivox von verschiedenen Sprechern gelesen wird (von denen einige gut sind), aber diese Dame habe ich einfach nicht ertragen. Ich mag es ja nicht, wenn die Sprecher im Affentempo durchhecheln, aber gaaaanz laaaangsam vorsingen (!) muss auch nicht sein. Ja, singen, anders kann ich das nicht bezeichnen. Grauenhaft.
Marrella is offline   Reply With Quote