View Single Post
Old 12-05-2012, 07:49 AM   #6
Doitsu
Grand Sorcerer
Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.Doitsu ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Doitsu's Avatar
 
Posts: 5,583
Karma: 22735033
Join Date: Dec 2010
Device: Kindle PW2
Quote:
Originally Posted by ravenne View Post
Red Dwarf, Season 10, Game of Thrones, Season 1 (liegt hier in itunes auf Halde
Season 10 von Red Dwarf hat mich nicht vom Hocker gehauen. Die Stories wirken manchmal wie Parodien früherer Episoden und auch der Cliffhanger von Season 9 wird nicht aufgelöst.

Quote:
Originally Posted by blogbook View Post
A propos: Den Piloten zu "Battlestar Galactica: Blood and Chrome" (das Prequel zum Reenactment )
Ich finde es schade, dass Caprica für diesen Schrott eingestellt wurde, nur um eine jüngere Zielgruppe erreichen.

Obwohl ich ansonsten überhaupt kein Fan von Vampir- und Werwolf-Filmen bin, kann ich die ersten beiden Staffeln des US-Remake von "Being Human" empfehlen.



Beim britischen Original kann ich nur die ersten 3 Staffeln empfehlen.
Doitsu is offline   Reply With Quote